شناسهٔ خبر: 148427 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاکانی: اخبار منتشرشده درباره محتوای انتخاباتی نشست‌ها با رئیسی نادرست است

زاکانی/2 نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: کسانی که می‌کوشند به این بحث دامن بزنند که موضوع نشست‌های اصولگرایان با آقای رئیسی انتخاباتی است، در حقیقت آنچه را برای خودشان اولویت دارد، گمانه‌زنی می‌کنند.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم، با اشاره به بعضی اخبار درباره نشست‌های چهره‌های اصول‌گرا با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت: اصل برگزاری نشست فعالان جریان اصولگرا با حضور حجت‌الاسلام رئیسی صحیح است و جزء وظایف کسانی است که نسبت به انقلاب و مردم احساس مسئولیت می‌کنند، اما اینکه در این نشست‌ها بحث انتخابات آینده مطرح می‌شود نادرست است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع بحث در نشست‌های مذکور شرایط امروز کشور است،‌ اظهار داشت: بحث ما در نشست‌ها چگونگی کمک به برون‌رفت از شرایط کنونی کشور است که دشمن در خلال آن تلاش می‌کند کام مردم را تلخ کند و نهایتاً آنان را از حاکمیت ناراضی سازد.

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: بنابراین موضوعات نشست‌های فعالان اصولگرا که با حضور آقای رئیسی برگزار می‌شود شرایط امروز کشور و وظایفی است که مسئولان باید در قبال مشکلات معیشتی مردم انجام دهند.

وی تصریح کرد: آنان که می‌کوشند به این موضوع دامن بزنند که موضوع نشست‌های یاد شده انتخاباتی است در حقیقت آنچه در ذهن خودشان مرور می‌شود و برایشان اولویت دارد، گمانه‌زنی می‌کنند.

زاکانی در ادامه گفت: در حقیقت اگر نشست فعالان اصولگرا در شرایط فعلی اقتصاد کشور برگزار نشود، باید این جریان را تخطئه کرد.

دبیرکل سابق جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی عنوان داشت: دغدغه نیروهای انقلابی کمک به مردم و مسئولان جهت عبور سرافرازانه نظام از این مقطع حساس است از این رو ما تاکنون در جلسات‌مان حرف انتخاباتی نزده‌ایم و آنچه از سوی برخی در این باره مطرح می‌شود. نادرست است.

نظر شما