شناسهٔ خبر: 148419 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رنجبرزاده:ضرورت تشکیل ستاد عملیاتی دولت برای پاسخگویی به دغدغه‌ها

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به اینکه درهم ریختگی مدیریتی عاملی است که موجب آشفتگی مردم شده است، گفت: باید ستاد عملیاتی منسجم و مشخص از سوی دولت تشکیل شود تا بتوان به دغدغه های اقتصادی و غیره پاسخ و واکنش مناسب بدهد.

به گزارش «نماینده»، اکبر رنجبرزاده، با اشاره به اینکه طبق سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امروزه حفظ انسجام داخلی و وحدت بین مسئولان اهمیت زیادی دارد، گفت: بر این اساس مسیر تبیین شده برای دولتمردان از سوی رهبر انقلاب می تواند راهگشای کشور در زمینه های مختلف باشد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرعت عمل دولتمردان در رفع مشکلات مردم کمی کند است از این رو باید سرعت عمل به خرج دهند، اظهار کرد: بنابراین ضوررت دارد دولت خودش را بازسازی کند تا بتواند خواسته های بحق مردم را برآورده و در این بین با سوء استفاده کنندگان و متخلفان در زمینه های مختلف برخورد قاطع و جدی کند.

وی با اشاره به اینکه باید تیم های مجرب و کارآزموده دولت زمینه های تخلف در حوزه های مختلف را شناسایی کنند، ادامه داد: برخی در شرایط کنونی که نیاز به وحدت رویه در مواجه با تحریم ها است، اقدام به انجام کارهایی می کنند که به صلاح کشور و مردم نیست از این رو باید با این افراد برخورد شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه امکانات خوبی در کشور وجود دارد که دولتمردان با بهره گیری از آن بتوانند اجازه ندهند مردم تحت فشار قرار بگیرند، تصریح کرد: در این راستا به نظر می رسد درهم ریختگی مدیریتی عاملی است که موجب آشفتگی مردم در زمینه های اقتصادی، سرمایه گذاری، تولیدی داخلی و غیره شده است.

رنجبرزاده اعتقاد دارد باید ستاد عملیاتی منسجم و مشخص از سوی دولت تشکیل شود تا بتوان به دغدغه های اقتصادی و غیره پاسخ و واکنش مناسب داده شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی دارد تا نیازهای قانونی دولتمردان را برطرف کند، افزود: در این بین نباید فراموش کرد که قوه مقننه توانایی برخورد با افراد ناتوان در دولت را دارد اما برای حفظ انسجام طی مرقومه ای به دولت اعلام کرد تا به تشخیص دولت این مهم برطرف شود تا تیم شکل گرفته با شرایط کنونی تطبیق بیشتر داشته باشد.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم غربی ها در روند مذاکرت برجامی فرصت سوزی کنند از این رو مسئولان باید با تبیین صحیح شرایط و برنامه ریزی، از هم گسیختگی کنونی را برطرف کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه مسئولان و قوا گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند تا خدمت بیشتری به آحاد جامعه کنند، خاطرنشان کرد: در این بین وظیفه قوه مجریه سنگین تر است از این رو مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد موانع مقابل دولت را برطرف کند اما انتظار می رود مسئولان واکنش بهتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشستی با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، با مقتدرانه توصیف کردن مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در اروپا افزودند: نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه امریکایی‌ها امری لازم است و این کار باید بهنگام، صریح و قاطع انجام شود./

پایان پیام

نظر شما