شناسهٔ خبر: 148410 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

ساعی: تلاش می‌کنیم تا منویات رهبری را به منصه ظهور برسانیم

زهرا ساعی یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری به اعضای هیات دولت، ضمن تاکید بر لزوم اجرایی شدن این توصیه‌ها، بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش «نماینده»، زهرا ساعی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به دولت برای تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات اظهار داشت: همین که رهبر معظم انقلاب به این موضوع ورود کردند نشان می‌دهد که این موضوع مهم و دارای حساسیت است مخصوصا در این برهه زمانی و موقعیتی که کشور در آن قرار دارد.

وی افزود: ما اکنون در مسائل و موضوعات اقتصادی وضعیت خوبی نداریم البته این موضوع و مشکلات از یک پروسه زمانی نشات می‌گیرد. متاسفانه به دلیل مشکلات متعدد از گذشته بخصوص بعد از تحریم‌ها و برخی سوء مدیریت‌های نامناسب شاهد این مشکلات هستیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: البته ما شاهد تلاش دولت در این سال‌ها بوده‌ایم و شاهد بودیم که کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده ولی همچنان مشکلات و معضلاتی هم وجود دارد و می‌شود بهتر عمل کرد. رهبر انقلاب هم از سر دلسوزی و آینده‌نگری و تیزبینی که همیشه داشته‌اند به این موضوع ورود کردند.

ساعی ادامه داد: بحمدالله جلسه‌ای که ایشان با اعضای دولت داشتند حاوی پیام‌های بسیار مهمی بود، پیام‌هایی خطاب به مسئولین سه قوه و همچنین خطاب به مردم. ان‌شاءالله این پیام‌ها جدی گرفته شود. ما می‌توانیم با توجه به برنامه‌هایی که داشتیم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم. مجلس هم در این خصوص بارها مسائلی را گوشزد کرده بود. خود مسئولین دولتی هم اذعان می‌کنند که باید در حوزه اقتصادی ورود جدی داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: در تمام دنیا در این حوزه مدیریت استراتژیک وجود دارد، نگاه استراتژیک ایجاب می‌کند که یک برنامه زمان‌بندی شده بسیار علمی در حوزه‌ای که در آن مشکل وجود دارد، داشته باشیم. اگر نگاهی مدون به حوزه اقتصادی داشته باشیم و برای آن بازه زمانی تعیین کنیم مطمئنا جواب خواهیم گرفت ولی اگر دستگاه‌ها بخواهند جسته و گریخته برنامه خود را داشته باشند مطمئنا هر کدام باعث می‌شوند که توان دیگری کاهش پیدا کند.

ساعی در پایان تاکید کرد: ما منابع و ظرفیت‌های بسیار زیادی در کشور داریم که اگر این منابع و ظرفیت‌ها به خوبی مدیریت شود حتما می‌توانیم مشکلات را به خوبی برطرف کنیم. پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری ما به عنوان نمایندگان مجلس سعی می‌کنیم که منویات ایشان را به منصه ظهور برسانیم.

نظر شما