شناسهٔ خبر: 148388 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انسداد روزنه های فساد اقتصادی مطالبه عمومی

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورد با مسببین تخلفات اقتصادی گفت:مبارزه موثر با فساد اقتصادی، نیازمند اقدام و عمل است.

به گزارش «نماینده» سیدناصر موسوی لارگانی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی، گفت:بدیهی است برای توسعه و پیشرفت اقتصادی باید از هرگونه رانت و فساد اقتصادی جلوگیری شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:مقام معظم رهبری اشاره کردند برخی دستگاه ها و افراد در مسائل اخیر سکه و ارز تخلف کرده اند بنابراین باید ضمن برخورد با مسببین تخلفات اقتصادی، از مسئولان مربوطه خواسته شود تضمین های لازم را ارائه کنند که اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلفات را انجام دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در چند سال قبل که همایشی درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد، تاکید داشتند نتیجه همایش ها و برنامه ها باید در عمل مشهود باشد بنابراین مبارزه با فساد اقتصادی، نیازمند اقدام و عمل است.

ضرورت اطلاع رسانی در خصوص فسادهای اقتصادی

موسوی لارگانی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، افزود: در همایش روز ملی صنعت، صنعتگران کشور نیز جلوگیری از فساد و رانت امری ضروری دانستند. اولویت جلوگیری از فساد اقتصادی است و در صورت تخلف اقتصادی باید عملکرد دستگاه نظارتی و قضایی به نحوی باشد که تخلف تکرار نشود. اطلاع رسانی در خصوص فسادهای اقتصادی اثبات شده باید انجام شود.   

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:در بحث سکه، ارز و خودرو تخلفات محرزی وجود دارد که باید با فسادهای اقتصادی شفاف و موثر باشد.

نظر شما