شناسهٔ خبر: 148387 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گسترش اعتیاد در سطح جامعه زیر سایه بی‌توجهی بهزیستی

قاضی پور نماینده مردم در مجلس دهم، قطع اعتبارات تخصیص‌یافته توسط بهزیستی به کمپ‌های ترک اعتیاد را عامل تعطیلی تعداد بسیاری از این مراکز و به دنبال آن گسترش معضل اعتیاد در سطح جامعه دانست.

به گزارش «نماینده» نادر قاضی پور، در انتقاد نسبت به قطع اعتبارات تخصیص یافته از سوی سازمان بهزیستی برای کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: قطعا این اقدام مشکلات عدیده‌ای را در سطح جامعه رقم می‌زند، چرا که در پی آن تنها افرادی که از توانایی مالی برخوردار باشند می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و این در حالی است که اکثر افرادی که به معضل اعتیاد آلوده شده‌اند از قشر مستضعف بوده که قادر به پرداخت هزینه‌های این بخش نیستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید با قطع اعتبارات این بخش تعداد زیادی از کمپ‌های ترک اعتیاد تعطیل خواهند شد و به دنبال آن حتی بعد از این شاهد مصرف مواد مخدر توسط افراد معتاد در سطح کوچه و خیابان‌ها نیز خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هم‌اکنون انتظار داریم در شرایطی که اعتیاد یکی از معضلات مهم امروز کشور محسوب می‌شود، سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر برای تامین اعتبارات لازم در جهت تداوم فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام کنند.

نظر شما