شناسهٔ خبر: 148381 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

مسئولان با شفافیت افکار عمومی را اقناع کنند

محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مردم مالک انقلاب هستند و ما هم به عنوان وکیل آنان از این آرمانگرایی و آرمان خواهی به جد حمایت می‌کنیم، و باید بگوییم امروز اعدام مفسدین اقتصادی بزرگترین خواست و گرایش مردم است.

به گزارش «نماینده» جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات و عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به فسادهای اقتصادی در داخل کشور گفت: امروز مهمترین خواسته و مطالبه مردم از مسوولین شفاف سازی و اقناع افکار عمومی نسبت به مفسدان اقتصادی دانه درشت است.
وی ادامه داد: مردم تردیدی ندارند این وضعیت اقتصادی که به آن دچار شدیم ناشی از خیانت‌ها، نفوذ و تاثیر افرادی با ارتباط با سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به منظورسقوط اقتصادی است، زیرا مشاهده می‌کنند که اقتصاد توانمندی با پشتوانه نفت و گاز علم و امنیت دارند، اما با این مشکلات روبه رو هستیم بنابراین هرکجا که مردم را ملاقات می‌کنیم می بینیم که درخواست ملت ایران است که مانند اوایل انقلاب مفسدین را مجازات کنند.
وی با بیان اینکه مطالبه مردم اشد مجازات برای مفسدین است تصریح کرد: خواسته مردم برای مفسدین فی الارض که اعدام است، زیرا این افراد به دنبال زمین زدن زندگی ملت هستند، از همین رو همین اقدامات کم رییس جمهور، وزرا و قوه قضاییه باید به سرعت اجرا شود.
کریمی قدوسی مطرح کرد: زمانی که مردم از ما سوال می‌کنند حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهور دستگیر شد حالا چرا به قید وثیقه آزاد است یا مهدی جهانگیری دستگیر شد آن هم به جرم اختلاس بزرگ در صندوق فرهنگیان چرا آزاد شد؟، باید شفاف سازی کنیم مردم تقاضا دارند مساله شفاف باشد.
این نماینده مجلس عنوان کرد: ملت ایران می‌خواهند بدانند مسایل بازار سکه به کجا کشید یا همین واردات هزاران دستگاه خودرو چه دست‌هایی پشت پرده دارد چه کسانی هستند؟ و باید در جواب آنان گفت این‌ها همه مفسد هستند و حکمشان مانند همان اول انقلاب است، مردم تا نبینند این افراد اعدام نشدند آرام نمی‌گیرند و دست از مطالبه خود برنخواهند داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: اگر به جرم این مفسدین رسیدگی شود شرایط داخل ما با ثبات خواهد شد، این خواسته مردم برحق‌ترین مطالبه است، زیرا که کشور در بعد اقتصادی توانمند است و اقتصاد را این افراد دچار مشکل کرده اند و باید گفت این مشکلات ناشی از نفوذ و خیانت است.
کریمی قدوسی بیان کرد: امروز مشاهده می کنیم آقای رییس جمهور دستور می‌دهد شبکه فساد درون نظام را پیدا کنند، زیرا آنان با ورداتی مانند خودروی لوکس سعی دارند فاصله طبقاتی را بین مردم بیشتر کنند، امثال این افراد کم نیستند و قطعا اکنون از مساله اقتصاد مهمتر برای کشور موضوع دیگری وجود ندارد.
وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب ادامه داد: مشکلات باید برای مردم شفاف شود و مسوولین باید مسایل را تشریح کنند تا مردم قانع شود فرض کنید قوه قضاییه بقایی را دستگیر و اجرای حکم کرده است باید مردم بدانند دلیلش چیست تا این دسته افراد اینقدر مظلوم نمایی نکنند و قوه قضاییه و نظام را زیر سوال نبرند، مردم امروز متوجه شدند برای حفظ انقلاب راهی جز مطالبه آرمان‌ها ندارند.
کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: مردم وسط میدان هستند و روز به روز منسجم‌تر می‌شوند تا به این نتیجه هم نرسند میدان را خالی نمی‌کنند که باید گفت: راهتان درست است، اما پیگیری مطالبات را باید از طریق قانونی مانند شبکه‌های اجتماعی، ارتباط با نمایندگان دیدار با مسوولین از اظهار نظر در اجتماعتی مانند راهپیمایی ها انجام شود؛ مردم مالک انقلاب هستند و ما هم به عنوان وکیل آنان از این آرمانگرایی و آرمان خواهی به جد حمایت می‌کنیم، و باید بگوییم امروز اعدام مفسدین اقتصادی بزرگترین خواست و گرایش مردم است.

نظر شما