شناسهٔ خبر: 148341 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیشنهاد جدید وزارت کشور برای حل اختلافات در حزب اعتماد ملی

اعتماد ملی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب: به سران حزب اعتمادملی پیشنهاد دادیم، قبل از طرح حواشی اخیر در این کمیسیون و اعلام نتیجه قطعی کنگره، طی نشستی با دو طرف مناقشه، اختلافات به وجود آمده را حل و فصل کنیم که تا این لحظه هیچ یک از دو طرف به ما مراجعه نکردند.

به گزارش«نماینده»، محمد تبرایی عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره آخرین خبرها از نتایج بررسی‌های کنگره اخیر حزب اعتمادملی که با حاشیه‌هایی همراه بود، اظهار داشت: به عنوان نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰  به سران حزب اعتمادملی پیشنهاد دادیم، قبل از طرح حواشی اخیر در این کمیسیون و اعلام نتیجه قطعی کنگره، طی نشستی با دو طرف مناقشه، اختلافات به وجود آمده را حل و فصل کنیم که تا این لحظه هیچ یک از دو طرف به ما مراجعه نکردند.

وی یادآور شد: البته کمیسیون ماده ۱۰ احزاب  از زمان حواشی  رخ داده در کنگره حزب اعتمادملی تاکنون جلسه‌ای برگزار نکرده تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

تبرایی درباره زمان اعلام رای کمیسیون ماده ۱۰ در قبال کنگره حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دستورکار جلسه آینده کمیسیون هنوز اعلام نشده، نمی‌توان با قطعیت گفت که در جلسه آتی کمیسیون، نتیجه بررسی‌های صورت گرفته درباره کنگره اخیر اعتماد ملی اعلام خواهد شد.  

به گزارش تسنیم، کنگره اخیر حزب اعتمادملی که ۴ خرداد ماه سال جاری برگزار شد، با حواشی همراه بود. اوج این حواشی در اواخر زمان برگزاری کنگره و در جریان رأی‌گیری برای انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی اتفاق افتاد. طرفداران حجت‌الاسلام منتجب‌نیا قائم مقام سابق حزب که در تلاش بودند تا هیئت رئیسه‌ای را که کار تطبیق اساسنامه و انتخاب شورای مرکزی را به‌عهده داشت عوض  کنند با ممانعت نزدیکان الیاس حضرتی، قائم مقام کنونی حزب، مواجه  و جلسه به ضرب‌وشتم منتهی شد.

نظر شما