شناسهٔ خبر: 148323 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعطا:جایگزین مصوبه برج باغ‌ها تا یک ماه‌ آینده اعلام می‌شود

اعطا سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم.

به گزارش «نماینده»، علی اعطا، درباره تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها اظهار داشت: کارشناسان شورا و شهرداری تهران جلسات متعددی را در خصوص جایگزین کردن مصوبه برج‌باغ‌ها برگزار کردند و مقداری این موضوع پیچیده است، ولی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و ما موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم که کارشناسان نیز در همین راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: قطعاً در بازه زمانی یک ماه آینده می‌توانیم در خصوص تغییر مصوبه برج‌باغ در تهران تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش فارس، در چهارمین دوره شورای شهر تهران طرحی مبنی بر ساخت و ساز در باغ‌ها مطرح شد که درنهایت اعضای شورای شهر تهران مصوب کردند مالکین بتوانند در 30 درصد از باغ‌ها ساخت و ساز داشته باشند که این مصوبه موجب شده بود بخشی از باغات تهران از بنی برود، حال اعضای شورای پنجم به دنبال تغییر در این مصوبه برای حفظ باغات هستند.

نظر شما