شناسهٔ خبر: 148289 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

 تیم اقتصادی دولت توان مقابله با جنگ اقتصادی را ندارد

کاظم زاده عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت توان مقابله با جنگ اقتصادی را ندارد.

به گزارش «نماینده» شادمهر کاظم‌زاده عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی، تیم اقتصادی دولت را نیازمند بازسازی و ترمیم دانست و اظهار داشت: دولت باید بپذیرد که ما در جنگ اقتصادی با آمریکا قرار داریم و شرایط را برای رویارویی با این جنگ اقتصادی آماده کند.

وی یکی از مؤلفه‌های آمادگی برای رویارویی با جنگ اقتصادی علیه آمریکا را ترمیم کابینه دولت عنوان کرد و افزود: در شرایط جنگ اقتصادی، باید تیم اقتصادی کابینه دولت ترمیم‌ شود، دولت و تیم اقتصادی آن باید پبذیرند که زمان مذاکره و مصالحه گذشته است.

عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس تصریح کرد: طرف ما دولتی تحت عنوان آمریکاست که از جمیع جهات، جنگ اقتصادی را علیه کشور ما به راه انداخته است، دولت باید بپذیرد که این تیم اقتصادی که در دولت فعالیت می‌کند، تیمی نیست که به درد این بُرهه زمانی بخورد؛ این تیم اقتصادی نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات و مردم باشد و باید تغییرات اساسی در آن صورت گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان با تأکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت توان مقابله با جنگ اقتصادی علیه آمریکا را ندارد، خاطرنشان کرد: دولت باید تیم اقتصادی را ترمیم کند و تیمی بر سر کار بیاید که واقعا متناسب با شرایط روز بوده روز و به مشکلات مردم برسد.

نظر شما