شناسهٔ خبر: 148288 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به مسافرانی که قصد سفر خارجی تفریحی دارند، سوبسید است

پژمانفر// عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: امروز تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به مسافرانی که قصد سفر خارجی تفریحی دارند نوعی سوبسید محسوب می شود.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به تخصیص ارز مسافرتی با نرخ دولتی به مسافرانی که قصد سفر تفریحی در خارج از کشور را دارند، اظهار داشت: فردی که به سفر تفریحی خارجی می رود قطعا توانایی پرداخت هزینه سفر خود را دارد.

وی با بیان اینکه امروز تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به مسافرانی که قصد سفر خارجی تفریحی دارند نوعی سوبسید محسوب می شود، افزود: اگر ما این سوبسید را به همه می دادیم اشکالی نداشت اما ظلم در حق دیگران است که تنها برخی از افراد از آن استفاده می کنند.  

پژمان فر در پایان با تاکید براینکه ارز دولتی باید به کسانی تخصیص یابد که دارای اولویت هستند، خاطرنشان کرد: ممکن است برخی افراد ممکن است سالی یک بار به سفر عتبات عالیات بروند یا قصد سفر به حج تمطع که بر آنها واجب شده را داشته باشند. همچنین ممکن است افراد برای روند درمان یا تحصیل خود بخواهند به خارج از کشور سفر کنند قاعدتا باید از این افراد حمایت صورت گیرد.

نظر شما