شناسهٔ خبر: 148272 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سکوت اعضای شورای شهر تهران درباره خرید چند میلیونی کولرهای گازی برای دفترشان

شورای شهر خرید کولرهای گازی با قیمت‌های چند میلیونی برای دفاتر اعضای شورای شهر تهران باز هم دردسرساز شده است و این در حالی است که این اقدام آنها مورد انتقاد شهروندان و حتی پرسنل و کارگران شورای شهر تهران شده است.

به گزارش «نماینده»،بعد از خرید 18 دستگاه کولرگازی توسط معاون مالی شورای شهر تهران و نصب تعدادی از کولرهای گازی در دفاتر  اعضای شورای شهر تهران و البته برخی از مدیران ، تعدادی از شهروندان نسبت به این موضوع انتقاد کردند.

این در حالی است که برخی از اعضای شورای شهر تهران از جمله احمد مسجدجامعی حاضر به استفاده از کولرهای جدید نبوده و اعلام کرده است که همچنان از کولرهای قدیمی استفاده خواهد کرد.

برخی از کارکنان شورای شهر تهران نسبت به خرید کولرهای گازی توسط اعضای شورای شهر تهران انتقاد کرده و عنوان کردند که نصب این کولرها فشار زیادی به برق مجموعه می‌آورد و بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران دستور داده‌اند که برق برخی از واحدهای شورا قطع شود تا آنها در گرما نمانند.

سکوت اعضای شورای شهر تهران نسبت به خرید کولرهای گازی نیز در نوع خود جالب توجه است و در این زمینه سکوت را بر صحبت کردن ترجیج داده‌اند.

تعدادی از شهروندان تهرانی که برای پاره‌ای از مشکلاتشان به شورا مراجعه کرده‌ بودند نسبت به هوای گرم داخل سالن انتظار گلایه کردند و بیان داشتند که اقایان بهتر بود یکی از کولرهای گازی را در داخل سالن انتظار قرار می‌دادند.

چندی پیش نیز معاون مالی شورای شهر تهران اقدام به خرید یک عدد دستگاه ایکس ری برای کنترل ورود و خروج شهروندان برای ملاقات با اعضای شورای شهر تهران کرده بود که با پیگیری یکی از اعضای شورا درباره عدم استفاده از این دستگاه نهایتا مرجوع شد.

نظر شما