شناسهٔ خبر: 148256 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

خادمی: دولت تاکنون برای سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی نگرفته است

خادمی یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا به امروز در خصوص سهمیه‌بندی بنزین تصمیمی نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می‌شود.

به گزارش «نماینده»، هدایت‌الله خادمی با اشاره به امکان سهمیه‌بندی شدن بنزین، بیان کرد: در خصوص سهمیه‌بندی شدن بنزین تاکنون دولت تصمیمی نگرفته است اما این امکان وجود دارد تا این اتفاق بیفتد. در مجلس نهم دو نرخی بودن و استفاده از کارت‌های سوخت هوشمند به منظور شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد مصوب شده بود اما وزیر نفت فعلی کار را به این شکل انجام نداد.

وی در ادامه گفت: در بودجه امسال نیز افزایش نرخ حامل‌های انرژی و بنزین مطرح شده بود که مجلس با آن مخالفت کرد. با توجه به شرایطی که امروز ایجاد شده است و امکان دارد به سمت تحریم‌ها پیش برویم و شاهد مشکلاتی در زمینه بنزین باشیم، امکان دارد دوباره به سمت سهمیه‌بندی بنزین برویم اما امروز هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و تصمیمی گرفته نشده است.

خادمی در پایان گفت: در مجلس و در بین کمیسیون‌ها و گاها در بین وزرا صحبت‌هایی در خصوص سهمیه‌بندی انجام می‌شود اما تاکنون تصمیمی گرفته نشده است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده پیش می‌آید.

نظر شما