شناسهٔ خبر: 148240 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

اعضای ناکارآمد تیم اقتصادی دولت برای بهبود شرایط کنونی استعفا دهند

خدادادی43 رئیس کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه مردم می خواهند برای حل مشکلات صدای واحد از دولت به گوش برسد. گفت: هم فکری افراد موجب می‌شود تا به یک راه حل واحدِ موفق برای عبور از مشکلات دست یابیم.

به گزارش «نماینده» سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به لزوم وحدت و انسجام میان مسئولان در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: ما نه تنها باید در زمان وقوع بحران به یک همدلی یک صدایی و وحدت دست پیدا کنیم بلکه توجه به این موضوع در تمام زمینه‌ها و زمان‌ها یک امر ضروری است.

وی  با بیان اینکه مردم می خواهند برای حل مشکلات صدای واحد از دولت به گوش برسد. افزود: هم فکری افراد موجب می‌شود تا به یک راه حل واحدِ موفق برای عبور از مشکلات دست یابیم.

خدادادی تاکید کرد: در شرایطی که کشور با التهابات اقتصادی مواجه است و بدخواهان نظام برای تخریب وجهه کشور مسائل انحرافی را مطرح می‌کنند و برخی سودجویان هم صدا با این افراد تحرکاتی را انجام می‌دهند ضرورت وحدت هم صدایی و در یک محور قدم برداشتن بیش از گذشته امری ضروری تلقی می شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: متاسفانه در حالی که شرایط اقتصادی کشور به مشکل حاد امروز جامعه تبدیل شده است در تیم اقتصادی دولت هم صدایی هم زبانی و هم فکری مشاهده نمی‌کنیم به نحوی که اگر مصاحبه مسئولان را در مدت زمان ۱۵ روز تا یک ماه گذشته بررسی کنیم، بیش از ده مورد تناقض گویی می‌توان از آن استخراج و علیه خودشان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در صورت استمرار شرایط کنونی شاهد اختلافات میان مجلس با دولت و دولت با سایر دستگاه‌ها خواهیم بود تاکید کرد: معتقدم بهتر است پیش از آنکه کار به استیضاح و سوال کشیده شود ۵-۶ نفر از اعضای تیم اقتصادی دولت برای بهبود فضای جامعه استعفا دهند و بگویند برای بهبود وضعیت کنونی و انتصاب افراد تازه نفس به این کار اقدام کرده اند.

خدادادی یادآور شد: در شرایطی که جامعه انتظار دارد مسئولان با وحدت و همدلی مشکلات کشور را به سرانجام برسانند همه باید دست به دست هم دهند تا با یک صدایی و وحدت شرایط بحرانی کنونی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است مجلس در نامه ای از دولت بخواهد که به صورت تفاهمی در جهت تغییر کابینه گام بردارد چرا که این اقدام پیامی حاکی از همدلی و وحدت مسئولان را به مردم می‌دهد ضمن این که بیانگر این است که ما می‌توانیم از پس مشکلاتمان برآییم.

نظر شما