شناسهٔ خبر: 148192 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تغییر سیاست‌ها و رویه‌های دولت مهم‌تر از تغییر افراد است

عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه «تغییر سیاست‌ها و رویه‌ها مهم‌تر از تغییر افراد است» یادآور شد: در حال حاضر جامعه انتظار تغییر چهره نیز دارد و شاید تغییر سیاست بدون تغییر چهره از نظر روانی جامعه را تامین نکند.

به گزارش«نماینده»، محمد قسیم عثمانی اظهار کرد: به نظر من دولت هم از نظر روانی و هم از نظر کارکردی نیاز به ترمیم خصوصا در بخش اقتصادی دارد و باید خودش در این زمینه پیش قدم شود. چرا که مجلس ولو برای پاسخ به افکار عمومی هم شده این کار را خواهد کرد و بهتر است این تغییرات با هزینه کمتری اتفاق بیفتد و دولت خودش برای ترمیم بخش اقتصادی کابینه‌ پیش قدم شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با تصمیمات دقیق‌تر و جدی‌تر و همچنین پیگیری و نظارت بیشتر از سوی دولت شاهد سامان دادن به اوضاع اقتصادی خصوصا در زمینه قیمت‌ها و قیمت ارز و طلا باشیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه «تغییر سیاست‌ها و رویه‌ها مهم‌تر از تغییر افراد است» یادآور شد: در حال حاضر جامعه انتظار تغییر چهره نیز دارد و شاید تغییر سیاست بدون تغییر چهره از نظر روانی جامعه را تامین نکند. من خودم معتقد نیستم که مشکل، افراد هستند بلکه سیاست‌ها محل ایراد است و باید تغییر کند.

عثمانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ‌ما نتوانسته ایم شوکی به جامعه وارد کنیم و از نظر روانی این اطمینان خاطر را به مردم بدهیم که اوضاع بهتر می‌شود.

نظر شما