شناسهٔ خبر: 147789 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رویکرد تنش زدایی دولت در جریان برجام اشتباه بود

نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از سایت نماینده نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: رویکرد تنش زدایی دولت باعث شد دشمن بر طبل تنش ها بکوبد.

به گزارش «نماینده»، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به تیم ملی فوتبال کشور در جریان حضور در جام جهانی روسیه به وضعیت برجام در حال حاضر اشاره کرد و گفت: امروز مجالس متعدد ختم و ترحیم برجام در داخل و خارج کشور برگزار می شود که باید دید اشکال کار از کجاست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت در جریان مذاکرات هسته ای و برجام تنش‌زدایی بود، عنوان کرد: این رویکرد باعث شد مشکلات بیشتر شود و دشمن با مشاهده این رویکرد، بر طبل تنش ها بکوبد در حالی که اگر می فهمید ما ترسی از تنش نداریم، عقب نشینی می کرد مانند حوزه دفاعی که توانستیم در آن موفق شویم.

وی خطاب به روحانی اظهار داشت: ما همچنان دلواپس هستیم، دلواپس پخت و پزهای پشت صحنه و دلواپس کشاورزان و سفره مردم هستیم، شما نیز دلواپس باشید.

پژمانفر در ادامه بحران آب در مشهد را مسئله جدی دانست و خواستار ارائه طرح ملی از سوی دولت شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره مشکلات حوزه ورزش استان خود بیان داشت: مشکلات جدی در این حوزه و عدم اجرای طرح های بزرگ باعث سرخوردگی جوانان شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت ادامه کار طرح احیای توس خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی توسعه حرم رضوی (ع) اجرا نمی شود همچنین تصفیه خانه مشهد با مشکلات عدیده مواجه است.

نظر شما