شناسهٔ خبر: 147690 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

مجلس به وظیفه خود برابر دولت به خوبی عمل نمی کند

پژمانفر// نماینده مردم مشهد و کلات گفت: اگر مردم امروز احساس کنند که مجلس یقه رئیس جمهور را در برابر تخلفات گرفته اعتمادشان به نظام هزار چندان خواهد شد.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی براینکه کسانی که در حال حاضر سوال از رئیس جمهور را مطرح می‌کنند به نتیجه کارشان فکر می‌کنند یا خیر اظهار داشت: ضمن احترامی که برای آقای امیری قائل هستم معتقدم اینکه نظام در اوج مشغله‌های خود از تخلفات جلوگیری کند اقتدار خود را اثبات خواهد کرد.  

وی افزود: اگر اجازه دهیم هر فردی آن هم در تراز رئیس جمهور به این دلیل که وضعیت کشور بحرانی است تخلف کند در واقع اجازه داده ایم که دربخش های دیگر جامعه هرج و مرج ایجاد شود ...

پژمان فر با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور را در مقطع کنونی نه تنها برخلاف مصالح کشور که به نفع مصالح عمومی می‌دانیم یادآور شد: مردم احساس می کنند که اجزای نظام نسبت به یکدیگر رودربایستی دارند و مجلس به وظیفه خود در برابر دولت به خوبی عمل نمی کند بنابراین بی تفاوتی مجلس موجب خواهد شد که اعتماد مردم به نظام ضعیف شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم امروز احساس کنند که مجلس یقه رئیس جمهور را در برابر تخلفات گرفته اعتمادشان به نظام هزار چندان خواهد شد.

نظر شما