شناسهٔ خبر: 147687 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رئیس جمهور تکبر را کنار بگذارد و کابینه را ترمیم کند

ابوالفضل ابوترابی/2 عضو کمیسیون شوراها گفت: کابینه دولت نیاز به حضور جوانان فعال دارد زیرا این هیئت وزیران خسته، تنبل و اشرافی‌گر ظرفیت مقابله با جنگ اقتصادی را ندارند.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد؛ با اشاره ارسال نامه ۵۰ نفر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای ترمیم تیم اقتصادی  دولت دوازدهم، گفت: جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار تغییر سه وزیر کار، جهاد کشاورزی و اقتصاد شدند.

وی با بیان اینکه انتظار از دولت این است که در این جنگ اقتصادی، تیم اقتصادی خود را تغییر دهد، افزود: کابینه دولت نیاز به ترمیم و حضور جوانان فعال دارد که ریسک پذیر باشند زیرا این هیئت وزیران خسته، تنبل و اشرافی‌گر ظرفیت مقابله با جنگ اقتصادی را ندارند.

عضو کمیسیون شوراها تصریح کرد: نمایندگان اعمال تغییر در کابینه را از ریاست جمهوری می‌خواهند اما این درخواست به معنای تحمیل نیست، بلکه یک خواسته دوستانه است.

وی ادامه داد: ما از دولت و شخص رئیس جمهور انتظار داریم که نسبت به قول ها و وعده هایی که به مردم داده پاسخگو باشد، اما متاسفانه آقای روحانی عین خیالش هم نیست.

ابوترابی با بیان اینکه باید جنگ اقتصادی را تبدیل به فرصت کنیم، اظهار کرد: با توجه به نظرات کارشناسان ۷۰ درصد از مشکلاتمان داخلی است لذا نگاهمان باید به درون باشد و در جهت اصلاح نظام اداری، مالیاتی، بانکی و ...  گام برداریم.

عضو کمیسیون شوراها خاطر نشان کرد: متاسفانه رئیس جمهور در سیر و سلوک نگاه به غرب که بی فایده است، سیر می‌کند، باید تکبر را کنار بگذارد و کابینه را ترمیم کرد.

نظر شما