شناسهٔ خبر: 147662 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس جمهور به جای تله‌کابین سواری به مشکلات مردم رسیدگی کند/ مشکلات ادامه یابد رئیس جمهور را استیضاح می کنیم

رسول خضری/43 نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس به رئیس جمهور توصیه کرد که به جای رفتن به تله‌کابین توچال به جمع نمایندگان مردم و خود مردم برود تا از مشکلات آنها آگاه شود.

به گزارش«نماینده»، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در بیان جزئیات ترک صحن از سوی خود گفت: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است اما حتی برای دو، سه روز هم نتوانست قیمت ارز را طبق قیمت اعلامی خود یعنی ۴۲۰۰ تومان نگه دارد.

خضری با گلایه از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در جمع نمایندگان برای بررسی مشکلات اقتصادی گفت: دیگر در شرایط فعلی آقای جهانگیری نمی‌تواند پاسخگوی نمایندگان باشد و شخص آقای روحانی باید در جمع نمایندگان حاضر شود.  

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده مردم در حوزه اقتصادی و مشکلات مرزنشینان و کوله‌بران اظهار داشت: اگر سه‌شنبه رئیس جمهور به مجلس نیاید ما از ابزارهای قانونی خود برای فشار به دولت به منظور رفع مشکلات مردم استفاده خواهیم کرد؛ در صورت اینکه مشکلات اقتصادی مردم ادامه یابد رئیس جمهور را استیضاح میکنیم.

وی به رئیس جمهور توصیه کرد که به جای رفتن به تله‌کابین توچال به جمع نمایندگان مردم و خود مردم برود تا از مشکلات آنها آگاه شود.

خضری همچنین با تأکید بر اینکه امروز مردم مشکلات عدیده اقتصادی دارند، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دولت در این زمینه گام‌های جدی بردارد و مجلس حاضر است تمامی توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد اما شاهدیم آن طور که باید و شاید اقدامی برای رفع این مشکلات صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس با اشاره به سؤال نمایندگان از رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی گفت: دو بار این سؤال کلید خورد  اما به دلیل پس گرفتن امضا از دستور کار خارج شد. حال ما می‌خواهیم حق مردم را بگیریم به همین دلیل از تمامی ابزارهای قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

نظر شما