شناسهٔ خبر: 147638 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاجی: تعطیلات دو هفته‌ای مجلس را لغو کنید

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تعطیلی دو هفته آینده نمایندگان و با یادآوری وضعیت اقتصادی کشور، خواستار لغو این تعطیلات توسط هیأت رئیسه مجلس شد.

به گزارش «نماینده»، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در تذکر آئین نامه ای با استناد به ماده ۸۶ آئین نامه داخلی مجلس و با اشاره به دو هفته تعطیلی تابستانی نمایندگان از هفته آینده، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که از لحاظ اقتصادی مردم ما دارند و با توجه به اینکه ما جوابی بابت مسائل اقتصادی و تورم افسار گسیخته برای مردم نداریم، خواهش من این است که یا این دو هفته تعطیلی را لغو کنید یا یک هفته در نظر گرفته شود.

وی افزود: مردم در حوزه های انتخابیه از ما سوال می پرسند که چطور ممکن است یک نفر این همه سکه پیش خرید کند و بازار اینچنین شود؟ هرچند ما استیضاح وزیر اقتصاد را با تعداد امضای کافی آماده کرده ایم و طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی را هم دنبال می کنیم.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار داشت: قرار بود جلسه ای با موضوع گرانی‌ها برگزار شود، اما چون وزیر حضور نداشت فعلا تشکیل نشد ولی احتمالاً در همین دو سه روز آینده برگزار می شود.

نظر شما