شناسهٔ خبر: 147630 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شایعه سازی ضدانقلاب‌ برای رامبدجوان و «خندوانه» +تصاویر

رسانه‌های ضد انقلاب در پروژه‌ای جدید با استناد به مدارک جعلی به سراغ رامبد جوان و برنامه پرمخاطب «خندوانه» رفته‌اند.

به گزارش«نماینده»، شبکه نسیم چند سالی است که با فراهم کردن بستر نشاط و سرگرمی برنامه‌های موفقی، چون «دورهمی» و «خندوانه» را به روی آنتن صدا و سیما برده و توانسته با اجراهای موفق رامبد جوان و مهران مدیری ساعات مفرحی را برای خانواده‌ها رقم بزند. مدیری و جوان هر دو از بازیگران و کارگردان‌های نام آشنای سینما و تلویزیون هستند. افرادی که عنوان و کارنامه کاری آن‌ها روشن است و در کنار تمام حواشی که برایشان به وجود می‌آید در راستای تامین خوراک خوب ذهنی برای مخاطبان تلاش می‌کنند.

«خندوانه» مانند سریال‌های ۹۰ قسمتی طنز، از جمله برنامه‌های رسانه ملی است که با رسالت امیدبخشی، دغدغه حال خوب مردم را دارد تا پس از یک روز شلوغ کاری در ساعات پایانی شب آن‌ها را شاد کند که همین موضوع گاه به مذاق برخی خوش نمی‌آید. برخی که ظاهرا نمی‌توانند تحمل کنند برنامه‌ای در رسانه ملی بتواند اقبال عمومی را به سمت خود جلب کند و با نگاه به منافع مردم به تولید برنامه بپردازد. یکی از این گروه‌ها، رسانه‌های ضد انقلاب هستند که ظاهرا از رامبد جوان و برنامه خندوانه زیاد خوششان نمی‌آید..، چون او و برنامه اش بدون اینکه بخواهد وارد بازی‌های سیاسی شود صرفا دغدغه اش ساعات خوش مردم بوده و بس.

ابتدا گفتند خواهر این مجری در یکی از سمت‌های دولتی مشغول به فعالیت است که بدون استناد به ادله محکمی در این موضوع ناموفق بودند. سپس انگشت اتهام را بر سرمایه گذاران (اسپانسرهای مالی) «خندوانه» نشانه گرفته‌اند و مدعی شدند که رامبد جوان برای سرمایه گذاری با ارگان‌های حکومتی از جمله شهرداری و سپاه پاسداران اسلامی همکاری دارد تا به نوعی او را سیاسی نشان داده و اینکه حرف‌های معاندان را نمی‌زند، توجیه کرده باشند.

هر چند رامبد جوان از همان فصل اول برنامه خندوانه تا به امروز، در بخش‌های مختلف به وضوح تبلیغ حامیان مالی خود را کرده و هرشب از سرمایه گذاران خود مانند اپراتورهای تلفن همراه و سامانه‌های بانکی نام برده است، اما حتی اگر بخواهیم حرف این معاندین را درست فرض کنیم، چه اشکالی دارد برخی دستگاه‌هایی که بودجه فرهنگی دارند پشت رامبد جوان یا «خندوانه» بایستند و به نوعی از لحظات شاد مردم حمایت کنند؟


در پروژه‌ای جدید علیه «خندوانه» هم اخیرا معاندین به سراغ سوژه جدیدی رفته‌اند و گفته‌اند رامبد جوان از عموی خود برای تامین سرمایه برنامه استفاده کرده. شخصی به نام ناصر جوان تبریزی که ادعا می‌کنند یکی از اعضای قدیمی سپاه پاسداران است و با درجه سرهنگ بازنشسته شده و هم اکنون در مناطق سوریه و عراق به صورت نامحسوس مسئولیت فرماندهی را بر عهده دارد. البته این موضوع هم بی پاسخ نمانده و رامبد جوان در یکی از پست‌های خود درباره آن توضیح داده است.
 
به نظر می‌رسد ناراحتی‌های معاندین از خوشی‌های مردم حالا حالا برای رامبد جوان و امثال رامبد جوان شایعه ساز باشد.

نظر شما