شناسهٔ خبر: 147616 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا

انتقاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز مهم ترین بخش مفاسد اقتصادی کشور از مبادی خروجی و ورودی کشور یعنی واردات و صادرات صورت می پذیرد و از طریق دانه درشت ها این امر انجام می شود که باید ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در این زمینه ورود جدی کند و با خاطیان برخورد کند.

به گزارش«نماینده»، سید تقی کبیری ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم ترین بحث هایی که باید در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شود گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از مهر ماه سال گذشته تا دوشنبه هفته جاری تعطیل و هفت ماه بود که جلسه ای در این ستاد برگزار نشده بوده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: حالا که بعد از گذشت هفت ماه جلسات این ستاد مجددا برگزار شده می بایست در خصوص مسائل اقتصادی اخیر از قبیل سوداگری در بازارهای مسکن، ارز، خودرو و... در این جلسات بحث و گفت‌وگو صورت گیرد و تنها به صحبت کردن در این زمینه بسنده نکنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مهم ترین بخش مفاسد اقتصادی کشور از مبادی خروجی و ورودی کشور یعنی واردات و صادرات صورت می پذیرد و از طریق دانه درشت ها این امر انجام می شود که باید ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در این زمینه ورود جدی کند و با خاطیان برخورد کند.

کبیری گفت: قاچاق در کشور امان تولید کنندگان و شرکت های تولیدی داخلی را بریده است و باید برای جان بخشیدن به این ها برخورد جدی با قاچاقچیان و واردات بی رویه صورت پذیرد.

وی ادامه داد: این ستاد فرا قوه ای است و مربوط به نهاد و جناح خاصی نیست، باید عملکرد این دستگاه به گونه ای باشد که جلسات آن منظم و بر اساس روال تعیین شده برگزار شود و خروجی آن در رسانه ها به سمع و نظر مردم برسد.

نظر شما