شناسهٔ خبر: 147600 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش معاون پارلمانی دولت به طرح سوال چهارم از رئیس جمهور در مجلس

امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: سوال‌های مطروحه در مجلس از حسن روحانی ارتباط مستقیم با وظایف رئیس‌جمهور به موجب قانون اساسی ندارد.

به گزارش«نماینده»، حسینعلی امیری معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس در مورد واکنش دولت به چهارمین سوال مطروحه در مجلس از رئیس‌جمهور، گفت: سوال اول، دوم و سوم که در مجلس مطرح شده بود توسط نمایندگان رئیس‌جمهور پاسخ داده شد و امضاهای آن از حد نصاب قانونی افتاد.

وی ادامه داد: سؤال چهارم به کمیسیون اقتصادی مجلس تقدیم شده است؛ اینکه ظرف مدت بسیار کوتاهی چند سؤال از رئیس‌جمهور مطرح باشد که سوال‌های مطروحه نیز ارتباط مستقیم با وظایف رئیس‌جمهور به موجب قانون اساسی ندارد و در صلاحیت وزارتخانه‌های دیگر است جای تأمل دارد.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: ما در شرایطی هستیم که باید وقت نمایندگان دولت و مجلس صرف حل معضلات و مشکلاتی باشد که کشور دارد، امروز کشور وارد یک شرایط  جدیدی می‌شود و باید برای وقت‌مان را صرف مقابله با توطئه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور می‌شود، کنیم.

وی در مورد آخرین وضعیت سوال چهارم از رئیس‌جمهور توسط نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: این سوال در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است و با ریاست جمهوری مکاتبه کرده‌اند و منتظر این هستیم تا بتوانیم پاسخ مقتضی را به آنها بدهیم.

نظر شما