شناسهٔ خبر: 147555 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

"تسلیم‌نامه" اصلاح‌طلبان برای مذاکره با آمریکا خودکشی سیاسی بود

بادامچیان/2 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امضاکنندگان این نامه ننگی ابدی برای خود ثبت کردند.

به گزارش «نماینده» اسداللّه بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه‌اسلامی، با اشاره به نامه برخی از اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج‌نشین برای مذاکره مستقیم با آمریکا گفت: این نامه رسوایی بزرگی برای امضاکنندگاه  آن به همراه دارد زیرا ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس مخالفت‌شان را  با دولت آمریکا و رئیس‌جمهور سبک مغزش با صراحت اعلام کردند.  

وی با بیان اینکه افرادی که نامه خفت‌بار مذاکره با آمریکا را امضا کردند در خط ملت ایران حرکت نمی‌کنند، افزود: موضع‌گیری چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در روزهای اخیر در قبال این نامه نشان داد، نگارندگان نامه مذکور راهی را رفتند که حتی مورد قبول جریان اصلاح طلبی کشور نیز قرار نمی‌گیرد.  

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه در شرایطی که بدعهدی و دشمنی آمریکا برای همگان آشکار شده، نگارش چنین نامه‌ای از سوی اصلاح طلبان تندرو و اپوزیسیون خارج نشین همراهی با سیاست‌های دولت آمریکا است، تاکید کرد: امضاکنندگان این نامه کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند با اقدامات خائنانه خود نظام را دچار مشکل کنند.  

بادامچیان خاطر نشان کرد: کسانی که با وجود خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، تقاضای مذاکره بی‌قید و شرط با ترامپ را مطرح کردند، در واقع دست به خودکشی سیاسی زدند؛ زیرا سخن از مذاکره بی‌قید و شرط با آمریکا آن‌هم در شرایطی که ریاست جمهوری این کشور برعهده فردی معلوم العال است که به هیچ تعهد بین‌المللی پایبند نیست، معنایی جز تسلیم ندارد.  

وی درباره دلایل نگارش نامه برای مذاکره با آمریکا گفت: علت نگارش این نامه  مشخص نیست ولی آن چه که مسلم است نگارش چنین نامه خیانت‌باری جز ضربه زدن به نگارندگان  و رسوایی آنها، عایدی خواهد داشت. امضاکنندگان با این اقدام ننگی ابدی در پرونده سیاسی‌شان ثبت کردند.

نظر شما