شناسهٔ خبر: 147549 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

پژمان‌فر: مجلس از امروز باید اولویت‌هایش را اصلاح کند

پژمانفر// عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تاکید کرد: از امروز مجلس باید اولویت های خودش را اصلاح کرده و به خوبی تنظیم کند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تاکیدات ایشان بر حوزه های مختلف، اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان پرهیز از تشریفات زائد و اسراف بود و تاکید دیگرشان این بود که مجلس نباید اولویت های خود را گم کند.

وی افزود: بر این اساس، به نظر من جهت گیری های مجلس باید به سمت حمایت از اقشار مستضعف و محروم باشد و اینکه مجلس خواسته یا ناخواسته بخواهد دنبال اصحاب زر و زور برود، قطعاً خطرناک خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: به نظر من از امروز مجلس باید اولویت های خودش را اصلاح کرده و به خوبی تنظیم کند و مسئولان مجلس باید قاطعانه تصمیم بگیرند تا در جاهایی که دولت کوتاهی می کند وارد شوند و دولت را ملزم به اجرای قوانین کنند.

پژمان‌فر ادامه داد: مجلس به خاطر وظیفه ای که برعهده دارد، باید در مقابل تخلفات سنگینی که مخصوصا در دولت اتفاق می‌افتد، بدون چشم‌پوشی و ملاحظات باندی قاطعانه بایستد و برخورد کند و قبل از آن نیز، همانطور که رهبر معظم انقلاب امروز تاکید کردند، خودِ نمایندگان باید پاک و مبرا باشند.

وی افزود: همچنین با توجه به تذکری که امروز رهبر انقلاب در خصوص پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و سفرهای خارجی غیرضروری داشتند، باید هیات رئیسه و نمایندگان مجلس به ویژه در هیات نظارت بر سفرهای خارجی، از این به بعد مراقبت بیشتری نسبت به این قضایا داشته باشند.

نظر شما