شناسهٔ خبر: 147526 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی زاده هاشمی:دفترچه بیمه سلامت چک سفید امضا نیست

قاضی زاده/2 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه دفترچه بیمه سلامت چک سفیدامضا نیست، گفت: باید به بیمه‌ها حق بدهیم که محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری اعمال کنند.

به گزارش «نماینده»، سید حسن هاشمی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران درباره ایجاد محدودیت برای استفاده از بیمه سلامت، اظهارداشت: اینکه انتظار داشته باشیم بیمه‌ها دفترچه درمانی را مانند یک چک سفید امضا تلقی کنند و هر چقدر که هزینه تعیین می‌شود بپردازند یا اینکه دولت این هزینه‌ها را تامین کند در کمتر جایی در دنیا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بنابراین باید به بیمه‌ها حق بدهیم که محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری اعمال کنند و درباره پرداخت مازاد هزینه‌های درمانی نیز باید از تامین اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی اقدام کنند.

وزیر بهداشت در خصوص راه‌اندازی مجتمع‌های بهداشتی روستایی، خاطر نشان کرد: این مجتمع‌ها در حال راه‌اندازی است و با وجود همه محدودیت‌ها شاهدیم که هر ماه تعدادی از این مراکز درمانی روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، در حال حاضر حدود بیش از 3700  پروژه در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

نظر شما