شناسهٔ خبر: 147472 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به قول روحانی مذاکره با آمریکا بی عقلی است

حمیدرضا ترقی/2 نامه اصلاح طلبان برای مذاکره مستقیم با ایالات متحده خوش خدمتی به آمریکاست/به قول روحانی مذاکره با آمریکا بی عقلی استعضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: نامه برخی اصلاح‌طلبان به مسئولان نظام مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا را می‌توان اعلام خوش‌خدمتی تلقی کرد و به نظر نمی‌رسد که چنین پیشنهادی مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان به مسئولان نظام مبنی بر مذاکره مستقیم با آمریکا، اظهار کرد: این نامه را می‌توان اعلام خوش‌خدمتی برخی آقایان برای آمریکا تلقی کرد و به نظر نمی‌رسد که چنین پیشنهادی مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به نتیجه حاصل شده از برجام باشد.

وی افزود: نویسندگان این نامه ستون پنجم بودن خود را به وضوح نشان دادند و یا شناختی نسبت به آمریکا ندارند یا اینکه مزدور این کشور هستند، چرا که اگر فردی نسبت به سیاست‌های آمریکا بینش کافی داشته باشد، محال است که دست به چنین اقدامی بزند.

ترقی تصریح کرد: همه می‌دانند که مذاکره با آمریکا به قول آقای روحانی بی‌عقلی است، بنابراین وقتی اصلاح‌طلبان و دولت که در جرگه طرفداران مذاکره با غرب بودند، حال به این نتیجه رسیده‌اند که این امر نادانی است، لذا طرح چنین مباحثی بیانگر بسترسازی‌های برخی برای ایجاد انشقاق در جامعه و پدید آوردن تردید نسبت به دشمنان است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: چنین افرادی عواملی هستند که مقامات آمریکایی همیشه روی آنها حساب باز می‌کنند و امیدوارند که بتوانند افکار عمومی مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی ایران منفی کنند.

گفتنی است؛ تعدادی از فعالان سیاسی و آقازاده‌های اصلاح‌طلب طی بیانیه‌ای با اشاره به آنچه استقبال جهانی از دیدار رئیس جمهور امریکا با رهبر کره شمالی خواندند و وضعیت پرخطر منطقه، خواستار مذاکره مستقیم و بدون هیچ پیش‌شرط ایران و امریکا شدند.

نظر شما