شناسهٔ خبر: 147458 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل شورای نخبگان برای تهیه برنامه جامع اقتصاد و معیشت در مجلس

ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از تشکیل شورایی برای تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم در مجلس خبر داد.

به گزارش«نماینده» ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه، ۲۹خرداد) این فراکسیون، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مشکلات معیشتی مردم و فعال‌کردن ظرفیت‌های داخلی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد شورایی از نخبگان مجلس تشکیل شود و تمامی راهکار‌های لازم برای حل این مشکلات را با حضور دانشگاهیان و کارشناسان امر بررسی کرده و گزارش کامل و جامعی را برای برون‌‌ رفت از این مشکلات  به نمایندگان ارائه دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه قرار است این شورا برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم را تهیه و تدوین کند، ادامه داد: با توجه به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشت مردم، متأسفانه مجلس تا به امروز نقش مؤثری برای رفع معضلات مردم ایفا نکرده است.

ابوترابی با اشاره به برنامه فراکسیون نمایندگان ولایی برای تدوین برنامه جامع اقتصاد و معیشت مردم، اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که این برنامه بتواند نسخه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی و همچنین عاملی برای رفع نابسامانی‌ها، بی‌عدالتی‌ها، عدم اجرای قوانین، مشکلات و... و. در کشور باشد.

نظر شما