شناسهٔ خبر: 147428 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

از شخصیت‌های مدعی سیاست انتظار داریم مستند صحبت کنند

نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با «دانشجو» گفت: ملاک قضاوت در خصوص حمایت ملتی که ۴۰ سال از آرمان فلسطین دفاع می‌کند، نباید توئیتی باشد که آقایان از منبع آن‌ هم به خوبی اطلاع ندارند.

به گزارش «نماینده» سید حسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در واکنش به توئیت یکی از نمایندگان لیست امید پیرامون پیروزی ایران در برابر مراکش علی رغم حمایت فلسطین از مراکشی ها، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور باید اولویت‌های مردم و ضروریات زندگی آن‌ها در دستور کار مسئولان باشد و هر نوع پیام رسانی یا حساسیت رسانه‌ای متوجه این موضوع باشد.
 
نقوی حسینی بیان داشت: اینکه یک ورزشکار ادعایی کرده باشد و حتی پاسخ التهابات پس از آن را هم بدهد نباید به مسئله اصلی آقایان تبدیل شود. تازه همین افراد هم درباره این موضوع اطلاعی نداشتند پس براساس کدام سند و فیلم رسانه‌ای به چنین مسائلی دامن می‌زنند؟ زمانی که می‌خواهیم ادعایی کنیم و براساس آن ادعا فضای کشور را ملتهب کنیم باید مستند سخن بگوییم تازه اگر صحبت هایمان مستند هم باشد ممکن است ۴ نفر سازش کار اروپا نشین بیایند و چیزی در مورد ایران بگویند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی یادآور شد: متعجبم از کسانی که امروز باید به مسائل اساسی کشور بپردازند و در حالی که از مسائل به خوبی مطلع نیستند به حاشیه سازی در کشور اقدام می می کنند و به آن دامن می‌زنند. حقیقتا چنین رفتارهایی باعث شرمندگی است.

وی تاکید کرد: از کسانی که مدعی شخصیت سیاسی هستند انتظار داریم مستند صحبت کنند و حرفهایشان با بررسی دقیق تریبیان کنند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: ملاک قضاوت در خصوص حمایت ملتی که ۴۰ سال از آرمان فلسطین دفاع می‌کند و فلسطینیان همواره گفته اند تنها کشوری که همواره پای آرمان‌های فلسطین ایستاده جمهوری اسلامی است نباید  توئیتی باشد که آقایان از منبع آن‌ هم به خوبی اطلاع ندارند.

وی با بیان اینکه مردم امروز نگران قیمت دلار، سکه و اتومبیل هستند افزود: آقایان بهتر است درباره آدم‌هایی که یک شبه میلیاردر شدند و مجموعه‌هایی که ارزش پول ملی کشورمان را یک شبه غارت کردند تویئت کنند.

نقوی حسینی تصریح کرد: باید ببینیم درد مردم چیست امروز بیکاری و رکود پدر مردم را درآورده است و خانواده‌ها را نابود و زندگی‌ها را از هم پاشیده، گرانی‌های لجام گسیخته و رکود به مسئله اصلی کشور تبدیل شده است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور همواره از تورم تک رقمی صحبت می‌کرد حال کجاست که پاسخ گرانی‌های امروز کشور را بدهد!؟ ۵ سال گفتیم کنترل تورم با رکود بدترین روش کنترل تورم در نظام اقتصادی جهان است و هیچ کشوری با رکود تورم را کنترل نمی‌کند، چرا که عواقب ناگواری برای آن در پی خواهد داشت، حال شاهد عواقب ناگوار این نوع روش اداره اقتصاد کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه امروز مشاهده می‌کنیم حاصل ۵ سال حاکمیت رکود در تولید و صنعت این کشور است چرا که آقای رئیس جمهور می‌خواست قیافه بگیرد و بگوید تورم را به صورت تک رقمی نگه داشته ام حال چه کسی پاسخگوی تورم ۸۰ درصدی است!؟

نظر شما