شناسهٔ خبر: 147341 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سلیمی:حدود ۱۸ نوع مدرسه در کشور داریم

سلیمی 43 عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: فضای مجازی متأسفانه در پاره‌ای از موارد منشأ سوءاستفاده افراد شیاد شده است و مردم باید دقت کنند فریب مطالبی که در این فضا منتشر می‌شود را نخورند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره حضور فعال سوء استفاده‌کنندگان در فضای مجازی در زمان امتحانات نهایی دانش‌آموزان، اظهار کرد: فضای مجازی متأسفانه در پاره‌ای از موارد منشأ سوءاستفاده افراد شیاد شده است و مردم باید دقت کنند فریب مطالبی که در این فضا منتشر می‌شود را نخورند.

وی ادامه داد: فضای مجازی بی‌در و پیکر است و  مشخص نیست گوینده این سخن چه فردی است به عبارت دیگر نوع خبرهایی که در فضای مجازی است باید راستی‌آزمایی شود و نباید به راحتی حرف‌ها را پذیرفت.

حجت‌الاسلام سلیمی اضافه کرد: اخبار غیرصحیح و شایعات عجیب و غریب برای  استفاده برخی گروه‌ها ابزاری شده است و مردم باید در این شرایط دقت کنند و بدانند گزاره‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود لزوماً صحیح نیست.

وی افزود: البته حتی برخی گزاره‌های صحیح هم که در این فضا منتشر می‌شود با اهداف خاصی است یعنی گزینش‌های خاصی است که تحلیل‌های خاصی را ارائه می‌دهد و نتیجه خاصی را به دست می‌آورند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مسئولانی که مرتبط هستند باید جدی وارد شوند و اجازه ندهند که حیثیت، جان و مال مردم مورد سوء استفاده شیادها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سلیمی درباره نگرانی‌های خانواده‌ها از ثبت‌نام فرزندان‌شان در مدارس اظهار  کرد: در حال حاضر 17، 18 نوع مدرسه داریم و قرار شد تعدد مدارس در کشور ساماندهی شود که خانواده‌ها دغدغه ثبت‌نام فرزندان‌شان را نداشته باشند.

نظر شما