شناسهٔ خبر: 147274 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

واکنش رئیس مجلس به انصراف برخی نمایندگان از اعزام به جام جهانی

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگانی که به خاطر بعضی شرایط از اعزام به جام جهانی انصراف دادند کار خوبی کردند.

به گزارش«نماینده»، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس در جلسه علنی امروز و هنگام بررسی کلیات لایحه ای در خصوص مبارزه با قاچاق کالا با ارائه تذکر آیین نامه ای به استناد ماده ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس در خصوص حفظ شأن و منزلت نمایندگان، به موضوع اعزام تعدادی از نمایندگان به مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه اشاره کرد و اظهارداشت: لازم دانستم در این خصوص نکاتی را در جهت حفظ شأن مجلس بیان کنم.

علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب به این نماینده گفت: الان موقع این تذکر نیست، تذکر شما سر جای خودش درست است و کار خوبی هم کردید که به خاطر شرایط انصراف دادید اما ما الان داریم در خصوص لایحه دیگری صحبت می کنیم و بحث ما به خاطر این تذکرها متوقف شده است. این تذکرها را برای آخر جلسه بگذارید.

گفتنی است همایون یوسفی عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش که نامش بعنوان یکی از نمایندگان اعزامی به جام جهانی مطرح شده بود، اعلام کرده از سفر به مسکو انصراف داده است.

موضوع اعزام تعدادی از اعضای کمیسیون فرهنگی و اعضای فراکسیون ورزش مجلس به مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه که تحت عنوان نظارت مجلس بر این بازی ها صورت می گیرد، در روزهای اخیر با انتقاداتی مواجه شده است؛ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس امروز در گفتگو با مهر، از متوقف ماندن این موضوع و بررسی آن خبر داد.

نظر شما