شناسهٔ خبر: 147250 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

هاشمی: خط ۷مترو را نمی‌توان در زمان محدود ایمن کرد

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران: . من در بازدیدی که از خط هفت داشتم متوجه شدم این خط را نمی‌توان در زمان محدود ایمن کرد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی  ساختمان پلاسکو در  روز عید فطر گفت: مالک پلاسکو که بنیاد مستضعفان است برای آن که این ملک را دوباره بسازد خواسته هایی را مطرح کرده که پاسخگویی به آن خواسته ها مشکل است. ضمن اینکه این موضوع کاملا مربوط به بنیاد است و از آنجایی که این ملک متعلق به یک ارگان است این موضوع را از صاحب ملک و نه شهرداری  پیگیری کنید.

وی در خصوص برگزاری یک نمایشگاه پر مخاطب  در محل نمایشگاه های بین المللی در مرداد ماه گفت: در گذشته بین نمایشگاه بین‌المللی تهران و شورای شهر توافقی شده که بر اساس آن نمایشگاه‌های پرمخاطب در این محل برگزار نشود، چنانچه در خصوص نمایشگاه خودرو اعتراض کردیم و وقتی که من با مسئول نمایشگاه صحبت کردم، آن‌ها گفتند این نمایشگاه پرمخاطب نیست، زیرا از شرکت‌های ایرانی شرکت می‌کنند و از تعداد مخاطبان آن کاسته می‌شود  .

هاشمی  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور ۱۷ کشور در نمایشگاه آن را پرمخاطب می‌کند یا خیر؟، گفت: ما ۲۰۰ کشور در سطح دنیا داریم و حضور ۱۷ کشور مصداق پرمخاطب بودن نیست و در شرایطی که تحریم هستیم، شاید کشورهای کمتری حاضر شوند و شاید یکی از محاسن تحریم این باشد که نمایشگاه پرمخاطب نشود.

رئیس شورای شهر در ادامه به سرانجام خط شش و هفت مترو اشاره کرد و گفت: خط هفت زمان قالیباف زودتر از موعد افتتاح شد و همین مساله موجب شد مشاجراتی در شورای چهارم ایجاد شود. من در بازدیدی که از خط هفت داشتم متوجه شدم این خط را نمی‌توان در زمان محدود ایمن کرد.

هاشمی با اشاره به اینکه شهردار هم صبح از خط هفت بازدید کرده است، افزود: با این حال احتمالا شش الی هفت کیلومتر از خط هفت تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما