شناسهٔ خبر: 147249 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

در نشست هم اندیشی اعضای پارلمان تهران با شهردار چه گذشت؟

نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت : تمرکز بر ایجاد دیوان محاسبات شهری و صیانت از باغات شهر از جمله دغدغه ها و انتظارات اعضای شورا از شهردار تهران بود که در جلسه هم اندیشی مطرح شد .

به گزارش«نماینده«، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورا با اشاره به نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با شهردار و تعدادی از معاونان گفت: اعضای شورای شهر جلسات اینچنینی با شهردار تهران داشته اند که البته در زمان جناب نجفی هم برگزار می شد. جلسه شب گذشته اعضا نیز با شهردار جدید با پیروی از روال قبل برگزار شد.

وی از این جلسه به عنوان جلسه ای بی نظیر و کاربردی یاد کرد و ادامه داد: در این جلسه از سوی رییس شورا محورهایی در راستای ماموریت کمیسیون های شورا و معاونت های شهرداری با توجه به کارکرد هر کمیسیون از ابتدای دوره تا کنون پیشنهاد شد تا در سرفصل های کاریشان قرار دهند که بسیار کاربردی خواهد بود.

نژاد بهرام تمرکز بر ایجاد دیوان محاسبات شهری و صیانت از باغات شهر  با تمرکز بر تهیه لایحه برج باغ ها را از جمله دغدغه ها و انتظارت مطرح شده از سوی اعضای شورا عنوان کرد و افزود: توجه به بافت فرسوده و جلوگیری از اقدامات موازی کاری شهرداری و دولت که در این زمینه انجام می شود نیز از جمله موضوعاتی بود که اعضای شورا بیان کردند.

نظر شما