شناسهٔ خبر: 147207 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کلانتری: نتانیاهو بهتر است کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند

کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در واکنش به اظهارات نتانیاهو درخصوص کمک به مردم ایران در مقابله با کم‌آبی گفت: محیط زیست ایران ربطی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ندارد.

به گزارش «نماینده»، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه با انتشار یک ویدیو اعلام کرد به مردم ایران بازیافت آب را آموزش می‌دهد.

وی در این ویدیو که به زبان فارسی زیرنویس شده است با اشاره به چالش کم‌آبی در ایران، برای کمک به مردم این کشور اعلام آمادگی کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این پیام گفت: «امروز پیشنهاد بی‌سابقه‌ای برای ایران دارم، در مورد آب. مردم ایران قربانی رژیمی بی‌رحم و استبدادی هستند که حتی آب مورد نیازشان را از آنها دریغ می‌کند. اسرائیل از مردم ایران حمایت می‌کند برای همین دلیل می‌خواهم به نجات تعداد بیشماری از مردم ایران کمک کنم.»

بحران آب در ماه‌ها و هفته‌های گذشته در بسیاری از مناطق ایران و به ویژه نواحی مرکزی این کشور مانند استان اصفهان بسیار وخیم شده است؛ شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده است که برای مقابله با این چالش راساً وارد عمل خواهد شد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به داده‌های سازمان هواشناسی و گفته‌های عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران گفت: «تقریبا ٩٦ درصد از مناطق ایران از درجاتی از خشکسالی در رنج است.... وزیر پیشین کشاورزی ایران اشاره کرد که به دلیل آسیب‌های زیست محیطی، 50 میلیون ایرانی مجبور به ترک محل زندگی خود خواهند شد.»

وی با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به «مدیریت نادرست، بی‌کفایتی و سرقت منابع حیاتی»، رژیم حاکم بر ایران را مسئول رنج بردن میلیون‌ها کودک توصیف کرد.

اما عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در جریان یک گفت و گو در واکنش به اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک به مردم ایران برای حل مشکل آب دارند، بیان داشت: نتانیاهو غلط می‌کند. به نتانیاهو چه ربطی دارد محیط زیست ایران، او برود دنبال کار خودش.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نتانیاهو بهتر است اول برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند.

عیسی کلانتری افزود: نتانیاهو غلط می‌کند. به نتانیاهو چه ربطی دارد محیط زیست ایران، او برود دنبال کار خودش.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده که قصد دارد در مورد آب به مردم ایران کمک کند، گفت: هر کاری دوست دارد بکند ولی قبل از آن بهتر است برود کثافت‌کاری‌های خودش را جمع کند.

نظر شما