شناسهٔ خبر: 147199 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دوشنبه هفته آینده؛ جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار می شود

جهانگیری عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی: پس از نامه‌نگاری با سران قوا و ابراز گلایه‌مندی اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای برگزار نشدن این جلسات، بالاخره اولین نشست ۲۸‌خرداد دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش «نماینده»، عزت‌اللّه یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از برگزاری اولین نشست این ستاد پس از ۷ ماه در سال‌جاری خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده، نامه‌نگاری با سران قوا و ابراز گلایه‌مندی اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای برگزار نشدن این جلسات، بالاخره اولین نشست ۲۸‌خرداد دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به عهده آقای جهانگیری، معاون اول‌ رئیس‌جمهور است. وی در واکنش به نامه نمایندگان مجلس درباره برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، اولین جلسه این ستاد را هفته آینده برگزار می‌کند.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: امیدوارم مسائل مطرح شده در نشست‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که با تأخیر ۷ ماهه برگزار می‌شود، بتواند گره‌ای از مشکلات به خصوص در قطع دست مفسدان باز کند.

نظر شما