شناسهٔ خبر: 147189 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دولت برنامه‌ای برای بخش مسکن ندارد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی431 نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: سیاست‌های اشتباه دولت در این سال‌ها منجر به افزایش نجومی قیمت مسکن شده است.

به گزارش«نماینده»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به افزایش نجومی قیمت اجاره‌بها و خرید مسکن، اظهار کرد: این موضوع به سیاست‌های چند سال اخیر وزارت راه و شهرسازی و دولت برمی‌گردد که برنامه‌ای در بخش مسکن ندارد.

وی با بیان اینکه دولت پرداخت تسهیلات بانکی به انبوه‌سازان را متوقف کرده است، گفت: سیاست‌های اشتباه دولت در این سال‌ها منجر به افزایش نجومی قیمت مسکن شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به اینکه اختلاف وزیر راه و شهرسازی و کشور منجر به بیکاری بسیاری از مهندس‌های ساختمان شده است، تصریح کرد: آقایان آخوندی و رحمانی‌فضلی دو ابلاغیه متفاوت درباره پروانه ساختمانی ارائه دادند که این اقدام منجر به بسته شدن سایت پروانه ساختمانی شده است.

حاجی‌دلیگانی با ابراز نگرانی از اینکه صنعت ساختمان با این فشارها به یک باره دچار تعطیلی می‌شود، اظهار کرد:  رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند تا مشکل نظام مهندسی رفع شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت از ابتدا با طرح‌هایی چون مسکن مهر مخالفت‌های زیادی کرد، گفت:  دولتمردان آنقدر در این جهت بدگویی کردند که باورشان شد مسکن مهر کار اشتباهی است، در حالی که کسانی داخل مسکن مهر رفتند که هیچ‌وقت تصور نمی‌کردند غیر از آسمان سقف دیگری داشته باشند.

نظر شما