شناسهٔ خبر: 147178 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تاکید سالاری به نهادینه کردن گردشگری شبانه در تهران

سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران به نهادینه کردن گردشگری شبانه در پایتخت تاکید کرد و گفت: اگر بسترهای لازم برای گردشگری در تهران فراهم باشد، شاهد استقبال مردم از این تفرجگاه ها خواهیم بود.

به گزارش «نماینده»،  محمد سالاری با اشاره به جایگاه اراضی عباس آباد در رونق گردشگری شهر تهران، اظهار کرد: ایجاد فضاهای عمومی که محل حضور شهروندان است، مانند اراضی عباس آباد، برج میلاد و ... که تاثیر بسزایی بر توسعه گردشگری و به خصوص نهادینه کردن گردشگری شبانه در تهران دارند، مغفول مانده است.

وی افزود: اراضی عباس آباد به عنوان مجموعه قابل توجهی شامل مجموعه پذیرایی، تفرجگاهی، فرهنگی، اجتماعی و المان‌هایی چون پل طبیعت، باغ کتاب و ... باعث شده بسیاری از تهرانی ها برای گذراندن اوقات فراغت حتی در ماه رمضان، با جمع خانواده ها تا پاسی از شب را در این مجموعه بگذرانند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد اگر بسترهای لازم برای گردشگری در تهران فراهم باشد، شاهد استقبال مردم از این تفرجگاه ها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری شورای پنجم، مجموعه شهرداری و سایر نهادهایی مانند نهادهای امنیتی و انتظامی که در فرایند مدیریت تهران دخالت دارند، همراه شوند تا گردشگری شبانه که به شدت در کشورهای توسعه یافته بسترسازی شده است توسعه یابد، چراکه در این صورت شاهد استقبال گردشگران از این گونه طرح ها خواهیم بود.

نظر شما