شناسهٔ خبر: 147066 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نظر کمیسیون آئین‌نامه درباره سوال از روحانی این هفته اعلام می‌شود

روحانی/2 رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس، از اعلام نظر این کمیسیون در خصوص موضوع «دومین سوال مجلس از رئیس‌جمهور»، طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش«نماینده»، عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به ارجاع به اختلاف‌نظر متقاضیان سؤال از رئیس‌جمهور و هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از متقاضیان سؤال از رئیس‌جمهور از طرح سؤال انصراف داده اند، این اختلاف‌نظر پیش آمده بود که آیا انصراف این افراد در مهلت ۱۰ روزه از تاریخ بررسی در کمیسیون اقتصادی صورت گرفته یا پس از انقضای مهلت از سوال منصرف شده اند.

رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس موضوع به کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی ارجاع شد تا با توجه به حکم ماده ۲۱۲ آیین نامه، مسئله بررسی و اعلام نظر شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به روبرو شدن با تعطیلات رمضانی مجلس، امکان بررسی این مسئله در کمیسیون میسر نشد و موضوع به هفته جاری موکول شده است.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: در جلسات این آینده کمیسیون، موضوع به بحث گذاشته و در نهایت رأی‌گیری می‌شود که آیا موضوع سؤال از رئیس‌جمهور منتفی شده است یا خیر و نتیجه رأی‌گیری نیز به هیأت رئیسه مجلس اعلام می‌شود.

نظر شما