شناسهٔ خبر: 147065 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مساله اصلی ما اقتصاد سینماست

صالحی/2 وزیر ارشاد گفت: ما از نگاه و دغدغه اهالی سینما در این قسمت حمایت می‌کنیم و آنچه برای ما مهم است این است که اقتصاد سینما به خوبی بچرخد و در این مسیر اختلالی پدید نیاید.

به گزارش «نماینده» سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص ممنوعیت پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در کافه‌ها و پخش آن در سینماها و اینکه این اقدام با واکنش و مخالفت اهالی سینما مواجه شده که اکران‌های عید فطر را تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت: ما با توجه به اینکه تولید سینما در کشور بیش از صد تولید در سال است و سالن های سینمائی به اندازه کافی نیستند طبیعتا اهالی سینما دغدغه‌ای را در این قسمت دارند که با توجه به کمبودی که در ارتباط با فضای اکران داریم اکران‌های خود را از فضای فیلم‌های سینمایی به مسائل دیگر ارجاع ندهیم تا عملا مشکل درست نشود و به همین میزان از سالن‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

صالحی با بیان اینکه براین اساس اهالی سینما نیر دغدغه‌های قابل تاملی داشتند، گفت: عرض بنده این است که ما از نگاه و دغدغه اهالی سینما در این قسمت حمایت می‌کنیم و آنچه برای ما مهم است این است که اقتصاد سینما به خوبی بچرخد و در این مسیر اختلالی پدید نیاید.  

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تصریح کرد: به هر حال ممکن است در برخی از این اقدامات هیجاناتی پدید آید که مثبت باشد، اما اقتصاد و هنر سینما برای ما اصل است.

نظر شما