شناسهٔ خبر: 146870 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

موسوی لارگانی

وضعیت دولت مشابه فردی شده که در حال غرق شدن است و به هر چیزی دست دراز می‌کند

موسوی لارگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: به اروپایی ها نیز هیچ امیدی نیست شاید بتوانیم با بعضی از کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنیم اما باید چشم امید را از دست بیگانگان برداریم.

به گزارش «نماینده» سید ناصر موسوی لارگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی براینکه شرایط پیش آمده در امریکا دائمی نیست اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون روسای جمهوری که در راس کار امریکا آمدند چه جمهوری خواه و چه دموکرات‌ها سر سوزنی با انقلاب ما ارتباط برقرار نکرده و از خود انعطافی نشان ندادند.

وی افزود: شاید در زمان انتخابات و در میتینگ‌های تبلیغاتی این جو را نشان می‌دادند که گویی خواهان ارتباط برقرار کردن با ایران هستند. هم، چون اوباما که شاید چند نامه نیز به مردم ایران نوشت، اما در نهایت هیچ یک از آن‌ها از خود انعطافی نشان ندادند و در دشمنی شان با ما سرسوزنی کوتاه نیامدند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه فردی که در حال غرق شدن به هر چیزی دست دراز می‌کند تا خود را نجات دهد، تصریح کرد: سخنان روحانی در خصوص شرایط کنونی آمریکا نوعی وعده و وعید به مردم محسوب می‌شود. همان طور که هیچ یک از وعده و وعیدهای دولت در برجام عملی نشد و به نوعی این وعده‌ها با شکست روبه رو شد.  

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: آقایان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی قرار است در انتخابات میان دوره‌ای و یا انتخابات کنگره تغییراتی ایجاد شود، اما حتی اگر کنگره ترامپ را استیضاح کند و فرد دیگری را بر سر کار بیاورد باز هم شاهد همین دشمنی‌ها با جمهوری اسلامی خواهیم بود در واقع رفتن ترامپ و آمدن فرد دیگر این مشکلات را حل نمی‌کند چرا که غرب با اصل نظام ما مخالف بوده و به دنبال براندازی نظام است پس دل خوش کردن و دل بستن به این مسائل خواب و خیالی بیش نیست.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه باید در بحث برجام طبق فرمایش مقام معظم رهبری عمل کنیم گفت: دولت باید ببیند که آیا اروپایی‌ها حاضر به عملی کردن شروط رهبری برای ادامه برجام هستند یا خیر و اگر اروپایی‌ها این شروط را نمی‌پذیرند دولت مردم را بیش از این معطل نکند و باعث به تاخیر افتادن حق مسلم ملت ایران که بارها در شعارهایشان فریاد زده اند انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست نشوند.

وی با تاکید براینکه معتقدم در صورت عدم پذیرش شروط ایران توسط اروپایی‌ها دولت باید غنی سازی اورانیوم را از سر بگیرد خاطرنشان کرد: به اروپایی‌ها نیز هیچ امیدی نیست شاید بتوانیم با بعضی از کشورهای همسایه ارتباط برقرار کنیم، اما باید چشم امید را از دست بیگانگان برداریم همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: باید اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار قرار دهیم چرا که حل تمامی مشکلات ما به این موضوع بستگی دارد.

نظر شما