شناسهٔ خبر: 146840 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سروری: اروپا به دنبال وقت‌کشی است

پرویز سروری/* دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: ما خیلی امیدوار نیستیم که تضمین‌های اروپا شکل بگیرد هرچند این موضوع تأثیری در حیات برجام و وضعیت اقتصادی کشور ندارد.

به گزارش«نماینده»، پرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به ضمانت‌های اروپا برای استمرار برجام اظهار داشت: امیدواریم حقوق مسلم ما در برجام استیفا شود هر چند خیلی به این موضوع امیدوار نیستیم که طرف اروپایی قادر به انجام چنین کاری باشد چرا که آنها ظرفیت مقاومت در برابر آمریکا را ندارند.

سروری با بیان اینکه اروپا به دنبال وقت‌کشی است افزود: آنها با دادن وعده و وعید می‌خواهند از ما زمان بگیرند و این موضوع برای ما مهم است؛ چراکه خروج آمریکا از برجام بر اقتصاد ما تأثیر خود را گذاشته است و پاسخ ما در این زمینه تقویت ظرفیت داخلی و فراهم کردن همه آن چیزی است که تا قبل از برجام در سیستم صلح‌آمیز هسته‌ای ما بوده است اما اگر این موضوع به‌تاخیر بیفتد اقتصاد کشور فریز خواهد شد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: مهمترین تحریم‌های ما تحریم‌های مربوط به آمریکا بوده است لذا با توجه به استمرار این تحریم‌ها و خروج آمریکا، برجام از ماهیت اصلی خود خارج شده است.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: از این منظر ما خیلی امیدوار نیستیم که تضمین‌های اروپا شکل بگیرد و این موضوع تأثیری در حیات برجام و وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد.
 

نظر شما