شناسهٔ خبر: 146833 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دستور تداوم تجاوزات به غزه را داد

اسرائیل کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به بهانه حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین اعلام کرد که باید تجاوز به نوارغزه همچنان ادامه یابد.

به گزارش «نماینده» به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پایان نشست های شب گذشته خود اعلام کرد که ارتش این رژیم باید به تجاوزات خود علیه نوارغزه ادامه دهد.

کابینه امنیتی در عین حال به شهرک نشینان صهیونیست که در فاصله ۷ کیلومتری نوارغزه زندگی می کنند دستور داد که در نزدیکی پناهگاه ها باقی بمانند و به زندگی عادی خود ادامه دهند.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم پس از پایان این نشست کابینه امنیتی مدعی شد که «هر نقطه ای که از آنجا تیراندازی صورت بگیرد، هدف مشروعی برای حملات نیروی هوایی خواهد بود».

در همین راستا، وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی هم از لغو تمامی گردش های علمی و تفریحی در مناطق واقع در ۱۵ کیلومتری غزه خبر داد.

ارتش صهیونیستی از صبح روز سه شنبه پایگاه های مقاومت فلسطین در غزه و اراضی کشاورزی شهروندان فلسطینی را هدف قرار داد که هنوز خبری درباره خسارت های جانی احتمالی این حملات گزارش نشده است.

مقاومت فلسطین نیز دهها راکت و گلوله خمپاره به سمت شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه شلیک کرده است که منجر به زخمی شدن دست کم ۶ صهیونیست از جمله ۳ نظامی صهیونیست شده است.

نظر شما