شناسهٔ خبر: 146709 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت و نظام به فکر رفع مشکلات مردم‌اند

قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بهره‌برداری از بالگردهای پیشرفته اورژانس کار انقلابی به شمار می‌رود گفت: دولت و نظام به فکر رضایت مردم و رفع مشکلات آنها است.

به گزارش «نماینده»، سید حسن هاشمی در مراسم رونمایی از ۶ فروند بالگرد پیشرفته اورژانس اظهارداشت: ماه رمضان ماه پربرکتی است که آرزو می‌کنم این ماه فقط گرسنگی و تشنگی ثمره آن نباشد و فرصتی باشد تا گناهان زدوده شود. همچنین شرایطی برای بهتر بودن و مفید بودن برای جامعه فراهم شود.

وی افزود: امروز خوشحال هستیم که ناوگان هوایی غیرنظامی برای کمک به مصدومان و بیماران رونمایی شد. این مسئله کار بسیار سختی بود و ادامه مسیر نیز سخت‌تر است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در مورد همه ماموریت‌ها چه هوایی، چه زمینی و چه دریایی برخی بدخواهان و دشمنان مردم چوب لای چرخ گذاشته و مردم را اذیت می‌کنند همین بالگرها پس از ۲ سال تلاش و مذاکره امروز به پرواز درآمده است.

وزیر بهداشت گفت: بالگردهای جدیدی که امروز رونمایی شده سبک و کم سر و صدا بوده و به دلیل اینکه بال‌های آن کوتاه است در محیط‌های پر رفت و آمد همچون بیمارستان‌ها قابلیت فرود و پرواز دارد.

هاشمی گفت: شرکت آوای سلامت سامان داده شد و ۸۵ نفر از بهترین‌ها برای این کار انتخاب شده‌اند، هزینه‌ای نیز در این زمینه صورت گرفته و اورژانس از این شرایط در جهت کمک به مصدومان و بیماران استفاده خواهد کرد.

هاشمی عنوان داشت: نتیجه این اقدامات تنها برای رضایت مردم است تا باور کنند دولت و نظام در خدمت آنها بوده و به فکر آنها هستند تا در جهت رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اینکه بالگردی بتواند در یک روستا فرود آید و مصدومی را از مرگ نجات دهد بسیار ارزشمند بوده و کاری انقلابی به شمار می‌رود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری یعنی در نهایت آرامش وسیله آسایش مردم را فراهم کنیم و برای رفع مشکلاتشان گام برداریم.

وی افزود: این بالگردها تنها فرصتی برای اورژانس نبوده و شرکت آوای سلامت می‌تواند خدمات زیادی را برای استانداران، فرمانداران و وزارت کشور که نیاز به خدمات هوایی دارند انجام دهد و امیدواریم ریشه این حرکت انقلابی عمیق‌تر شود و بتوانیم خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

نظر شما