شناسهٔ خبر: 146664 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توضیح صندوق ذخیره کارکنان شهرداری درباره برخی اخبار و شایعات

شهرداری صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در واکنش به طرح برخی ابهامات و شایعات مربوط به عملکرد و نحوه فعالیت موسسه توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش «نماینده»، روابط عمومی  صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با اشاره به اخباری که اخیرا در خصوص این صندوق در برخی رسانه های رسمی و غیر رسمی منتشر شده  گفت :  اخیرا برخی رسانه ها و عمدتا کانال های خبری غیررسمی و غیر مسئول مطالبی را منتشر کرده اند که صرف نظر از درست و یا غلط بودن مطالب مطرح شده توجه به نکاتی در این رابطه ضروری است.

 حفظ و صیانت از دارایی های اعضا و ساماندهی وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری های انجام شده از سوی کارکنان شهرداری تهران وظیفه ذاتی صندوق ذخیره کارکنان است. بدیهی است که بر این اساس کلیه ابهامات و تخلفات مطرح درباره عملکرد پیشین تا حصول نتیجه در مراجع رسمی پیگیری شده، به طور منظم گزارش های آن به مسئولان مربوطه ارائه می شود و مدیریت صندوق خود را موظف به پاسخگویی به  انتشار هر روزه اخبار کذب رسانه های غیررسمی نمی داند.

بر این اساس طرح مباحثی چون خرید هتل در یکی از شهرها و یا توافق برای ارائه پیشنهادات مدیریت صندوق درباره ادامه کار آن از اساس غیرواقعی و نادرست بوده و تکذیب می شود.

نظر شما