شناسهٔ خبر: 146641 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

گزینه‌های حامیان دولت برای ریاست و نایب رئیسی مجلس

مجلس سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت) مجلس گزینه‌های این فراکسیون را برای جایگاه ریاست و نایب رئیسی مجلس اعلام کرد.

به گزارش «نماینده»، مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی(حامیان دولت)  مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیئت‌رئیسه این فراکسیون، گفت: در جلسه امروز هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی که پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شد، مقرر شد فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس با فراکسیون‌های «امید» و «ولایی» تعامل داشته باشد.

وی، ریاست لاریجانی بر دوره سوم مجلس را خط قرمز فراکسیون مستقلان ولایی (حامیان دولت) دانست و اظهار داشت: در نشست هیئت‌رئیسه این فراکسیون مقرر شد که اگر دو فراکسیون امید و ولایی بر ریاست آقای لاریجانی برای اجلاسیه سوم مجلس دهم اتفاق نظر داشته باشند وی (لاریجانی) کاندیدایشان باشد t با آنها توافق کنیم، در غیر اینصورت لیست جداگانه برای انتخابات هیئت‌رئیسه ارائه خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت)  مجلس اضافه کرد: طبق تصمیمی که در هیئت‌رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی اتخاذ شد اگر فراکسیون‌های امید و ولایی، برای ریاست مجلس، کاندیدایی غیر از آقای لاریجانی داشته باشند، با آنها توافق نمی‌کنیم.

لاهوتی اضافه کرد: با توجه به عملکرد مثبت آقایان «پزشکیان» و «مطهری» در کسوت نواب رئیس مجلس، فراکسیون مستقلین ولایی برای ادامه کار این افراد در هیئت‌رئیسه مجلس اجماع دارد. لذا کاندیدای ما در فراکسیون برای نواب رئیس مجلس، آقایان «پزشکیان» و «مطهری» هستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی (حامیان دولت)  مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هنوز در فراکسیون مستقلین ولایی(حامیان دولت) بر روی دیگر اعضای هیئت‌رئیسه مجلس، غیر از رئیس و نواب به جمع‌بندی نرسیدیم. جلسات پیرامون این موضوع با دیگر فراکسیون‌ها ادامه دارد.

نظر شما