شناسهٔ خبر: 146604 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

اعلام سه روز عزای عمومی در آذربایجان‌غربی

در پی درگذشت حجت الاسلام حسنی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت با صدور اطلاعیه‌ای ۳ روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

به گزارش«نماینده»، در پی درگذشت حجت الاسلام حسنی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت با صدور اطلاعیه‌ای ۳ روز عزای عمومی در استان اعلام کردند.

در این اطلاعیه آمده است:

ارتحال عالم مجاهد و مبارز خستگی ناپذیر حجت الاسلام حاج شیخ غلامرضا حسنی نماینده محترم سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه که در طول عمر پربرکت خویش در دوران مبارزه و انقلاب و تثبیت آن نقش بی بدیل داشته و هرگز این فداکاری‌ها و مبارزات از حافظه تاریخی مردم غیور استان  فراموش نخواهد شد باعث تاثر و تالم گردید.

اینجانبان محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن تسلیت به محضر رهبر انقلاب وامت اسلامی بویژه مردم غیور استان و بیت شریف ایشان ۳ روز عزای عمومی در روزهای ۳شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در سطح استان اعلام و همزمان با تشییع پیکر ایشان درروز ۴ شنبه ۲ خرداد به استثنای مدارس، دانشگاه‌ها، بانکها، کلیه ادرات و دستگاههای دولتی در شهر ارومیه تعطیل خواهد بود.

نظر شما