شناسهٔ خبر: 146558 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: الف

اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است

کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر پشتکار، جدیت و پرکاری دولت احمدی نژاد در دولت روحانی بود، بسیاری از مشکلات شاید رنگ دیگری داشت.

به گزارش«نماینده»، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشست استانی این حزب در مشهد با انتقاد از عملکرد دولت روحانی گفته است "اگر پشتکار، جدیت و پرکاری دولت احمدی‌نژاد در دولت روحانی بود، بسیاری از مشکلات شاید رنگ دیگری داشت. این را نمی‌توان انکار کرد که مجموعه مدیران دولت افراد خوبی هستند ولی به لحاظ سن و نبود انگیزه و یا اینکه تجربه این پست‌ها را در گذشته داشته‌اند، شاید آن پشتکار لازم را ندارند."

دبیرکل حزب کارگزاران که  در نشست حزب کارگزاران سازندگی خراسان رضوی سخنرانی کرده می‌گوید "کشور باید دائم در حال مانیتور شدن توسط مدیران باشد. در خیلی از دستگاه‌ها اینگونه احساس می‌شود که گویی مسائل به صورت اتوماتیک پیش می‌رود."

**اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است

وی با بیان اینکه برخی اوقات، زمانی که یک فاجعه‌ای رخ می‌دهد، تازه آن زمان همه حواسشان جمع می‌شود، گفته است" آیا مسئولان سیاسی و امنیتی مسئله کازرون را نمی‌دانستند؟ این‌ها اشکال دولت است. حال هر چقدر هم وزارت کشور اطلاعیه دهد، باید این‌ها را پیش‌تر بیان می‌کردند. نخستین اشکال دولت روحانی این است که دولتی کم کار است. دولتی که پس از بالا گرفتن یک ماجرا تازه وارد می‌شود، دولت محافظه‌کاری است."

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نوک پیکان انتقادات خود از عملکرد دولت روحانی را به سمت مدیران دولتی نشانه رفته و گفته است " گاهی اینطور احساس می‌شود که مدیران آرامش طلب هستند. جاه‌طلبی مثبت می‌تواند، خیلی از مشکلات کشور را پیش برد."

**گاهی احساس می‌شود که مدیران دولت آرامش‌طلب هستند

کرباسچی با اشاره به عدم توجه روحانی به مسائل قومیت‌گرایی در کشور ادامه داده است "بعد از این همه شعار و این همه تجربه آقای روحانی در حوزه سیاسی، مگر قرار نبوده در حوزه شایستگی‌ها کار بیشتری شود. این‌ها اشکالات دولت است و نباید دریغ کرد و آن را بیان نکرد. نباید دولت ترس داشته باشد.گاهی اوقات اینگونه احساس می‌شود کسانی که به پست‌هایی رسیدند، آن را یک غنیمت می‌دانند. این‌ها اشکال است و با این منطقی که قرار است یک حکومت ایده‌آل داشته باشیم، نمی‌خواند. 

به گزارش تسنیم دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در پایان با بیان اینکه اگر بخواهیم موفق شویم، باید مسیر ما این ادعا را ثابت کند که آیا حکومت دینی می‌تواند کشور را با این انگیزه‌ها اداره کند یا خیر؟ گفته است "فرصت‌ها به گونه‌ای نیست که بازگردد. این دوره‌ای که افرادی رای آورده اند، دیگر تکرار نمی‌شود. خدا نکند ما وسیله ناامیدی برای مردم شویم."

نظر شما