شناسهٔ خبر: 146548 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

انتظارات مردم را به طور کامل برآورده نکردیم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز شهروندان تهرانی نتایج مشارکت خود در انتخابات شوراها را در مدیریت شهری احساس نکردند و این شاید تقصیر ما باشد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی در جلسه علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز سالروز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها است که مردم تهران با مشارکت سه برابری خود در شوراها، انتخابات باشکوهی را رقم زدند، اظهار کرد: شاید شهروندان تهرانی هنوز نتایج مشارکت خود در این انتخابات را در مدیریت شهری به خوبی و کامل احساس نکرده باشند که این تقصیر ماست و با افزودن تلاش‌های ما، باید نظر و اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی ادامه داد: امروز نخستین روز کاری محمدعلی افشانی به عنوان شهردار تهران هم است و همزمانی آن را با ۲۹ اردیبهشت سالروز انتخابات به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه اعضای شورا که رأی ۹۰ درصدی به آن دادند، فصل درخشانی در شهرداری رقم بخورد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نجفی مسیر شهرداری را به خوبی آغاز کرد، گفت: پس از دو ماه توقف، افشانی فرصت بهتری دارد تا عملکرد مناسب‌تری داشته باشد، زیرا تحول در شهرداری رخ داده و وضع مالی امسال نسبت به سال گذشته بهتر است.

هاشمی با بیان اینکه شورا انتظار دارد افشانی به اصلاحات ساختاری و چابک‌سازی در شهرداری توجه ویژه کند، افزود: توجه به حمل و نقل عمومی، هوشمندسازی برای کاهش هزینه، حرکت در جهت کسب درآمدهای پایدار، توجه ویژه به بافت فرسوده و رسیدگی به مسئله آسیب‌های اجتماعی از منظرهای مختلف باید در دستور کار شهردار تهران قرار گیرد و امیدواریم با قدرت و سرعت، برنامه سوم شهرداری که تدوین آن آغاز شده، به شورا ارائه و به تصویب برسد.

نظر شما