شناسهٔ خبر: 146388 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

یک برانداز برای رسیدن به هدف چه می کند؟

امیرابراهیم رسولی "سرطان جریان اصلاحات حتما حکایت سن که رسید به پنجاه را به خاطر دارد؛ پس اندازه خود را بشناسد و به سرگرمی های موجود در منزل اکتفا کند."

به گزارش «نماینده»، امیر ابراهیم رسولی در کانال شخصی خود در یادداشتی با عنوان" یک برانداز برای رسیدن به هدف چه می کند؟ " نوشت:

اولین باری که وجود تاج زاده را سرطانی برای جریان اصلاحات تشخیص دادم، مطمئن بودم انتخابم دراین واژه کاربردی است؛ اما امروز نیز رفتار و گفتارش درستی تشخیص م را ثابت می کند که او این جریان را از یک موضع سیاسی به یک تابلوی براندازانه تقلیل داده است.

یک کارگرساده را در نظر بگیرید. برای فرو ریختن یک ساختمان چه می کند؟

حتما به سراغ کلید پریز برای تخریب نمی رود بلکه تلاش می کند ستون های ساختمان را برای فرو ریختن هدف قرار دهد.

امروز تاج زاده تصور می کند با گنده گویی نسبت به ستونهای نظام می تواند عملیات براندازانه خود را جلو برد.

از حمله به اصل ولایت فقیه، جمهوری اسلامی، و سپاه پاسداران تا زیر سوال بردن اعتقادات مذهبی و هنجارهای اجتماعی تمام تلاش اوست تا بتواند در براندازی نظام از اپوزوسیون خارجی عقب نماند.

 به نظرم او در عملیات براندازانه، ستونها را درست تشخیص داده و تلاش میکند درجهت تضعیف و تخریب عمل کند اما از یک نکته غافل است؛ شاید تاج زاده به مثابه آن کارگر ساده ساختمانی باشد اما نظام و انقلاب آن ساختمانی نیست که یک کارگر ساده بتواند با حمله به ستونها آن را تخریب کند.

این کارگر ساختمانی باید بداند این ساختمان در برابر او که هیچ، در برابر زلزله های مدعی بالای ۱۰ریشتر همچون ایام جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ کنونی اقتصاد مقاوم بوده و هست، پس بهتر است اندازه خود را بداند و زور بیخود نزند.

سرطان جریان اصلاحات حتما حکایت سن که رسید به پنجاه را به خاطر دارد؛ پس اندازه خود را بشناسد و به سرگرمی های موجود در منزل اکتفا کند.

البته می تواند خاطرات اول انقلاب و دهه شصت خود را نیز مرور کند. آن روزها که شلاق میزند و بی حجابی را تکفیر می کرد، خود را انقلابی تمام عیار می دانست و مخالفان نظرش را عوامل استکبارجهانی! ...

 کاش برای نسل نو بگوید افراطی آن روزها، این روزها از پس وضعیت خانه و فرزندان بخت برگشته اش هم برنمی آید، پس چگونه می خواهد ستون های یک نظام مقتدر را مورد آسیب قرار دهد؟

و سخن پایانی باز هم با آقایان خرد و کلان اصلاح طلب که تا دیر نشده نسبت به او تکلیف خود را روشن کنند و سکوت را بشکنند و بگویند با رفتار و گفتار براندازانه او چه نسبتی دارند؟

این سکوت می تواند جریان اصلاحات را به ورطه ی نابودی رهنمون کند.

#تاجزاده_سرطان_اصلاحات

نظر شما