شناسهٔ خبر: 146380 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برجام متعفن را باید دفن کرد

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس با بیان اینکه نباید دوباره سر جنازه برجام سینه بزنیم و این برجام متعفن را باید دفن کرد، گفت: هر ۴ فرزندم در خمینی‌شهر هستند نه در آمریکا.

به گزارش «نماینده»، محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری شفاهی نسبت به نطق علیرضا رحیمی نماینده تهران که درباره برجام نکاتی را گفته بود انتقاد کرد و اظهار داشت: بعد از اعلام ترامپ مبنی بر خروج آمریکا از برجام، ما در مجلس اقدام به آتش‌ زدن پرچم آمریکا کردیم.

وی افزود:‌ آقایان در سایت‌ها گفته‌اند فرزندان ابطحی در آمریکا هستند در حالی که بنده سه پسر و یک دختر دارم که همه در خمینی‌شهر هستند، این فضا توسط فراکسیون امید راه افتاده است.

ابطحی تصریح کرد: یکی از همکاران در سخنان خود، برجامی را تحویل شما داد که بنده نمی‌دانم این کار با کدام موازین شرعی و فقهی مطابقت دارد. (اشاره به نطق میان‌دستور علیرضا رحیمی نماینده تهران) بیاییم چیزی که آقایان آن را رد کرده‌اند، دوباره سر این جنازه سینه نزنیم که درست نیست. این برجام متعفن را باید دفن کرد.

وی در پایان گفت: چرا در مجلسی که نماد عزت، ‌ استقلال و شرف ملی است، چنین اقداماتی انجام می‌شود.

در ادامه مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس در پاسخ به تذکر ابطحی گفت:‌ اظهارات شما ربطی به مباحث مجلس ندارد و نظر شما فقط نظر عده‌ای از نمایندگان مجلس است و نظر سایر نمایندگان مجلس و حتی مقام معظم رهبری هم نیست.

نظر شما