شناسهٔ خبر: 146253 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نمایندگان در مورد وزارتخانه‌هایی که نظارت دارند چه کرده‌اند؟

پرویز سروری/2 دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی: وزارتخانه طبعا چند برابر سازمان بودجه نیاز دارد؛ از نمایندگان سوال می کنم که در مورد وزارتخانه هایی که زیر نظرتان بوده چه اقدام مثبتی انجام داده اید؟

به گزارش«نماینده»، پرویز سروری "دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی" درباره طرح تبدیل برخی سازمان ها به وزارتخانه، اظهار کرد: متاسفانه تصمیماتی که در کشور اتخاذ می شود بغضا در یک خط منسجمی شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: مدتی تب این می‌گیرد که وزارتخانه‌ها را ادغام و دولت کوچک شود و مدتی بعد یکدفعه موضوعی پیش می آید و تصمیم می‌گیرند سازمان ها را وزارتخانه کنند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: این شیوه درست نیست که نمایندگان بخواهند با تبدیل سازمان ها به وزارتخانه مشکل خود را برطرف کنند چرا که باید مشکل نمایندگان همان دغدغه های مردم باشد.

سروری با تاکید بر اینکه هزینه های تبدیل یک سازمان به وزارتخانه از جیب مردم پرداخت می شود٬ تصریح کرد: وزارتخانه طبعا چند برابر سازمان بودجه نیاز دارد؛ از نمایندگان سوال می کنم که در مورد وزارتخانه هایی که زیر نظرتان بوده چه اقدام مثبتی انجام داده اید؟ اصلا کدام وزیر را استیضاح کردید، سه بار وزیر را به صحن آوردید و هر سه بار به او رای دادید!

وی اضافه کرد: اگر این روال ادامه یابد کم کم دهداری ها را هم تبدیل به وزارتخانه می کنند تا نظارت خود را افزایش دهند.

سروری ادامه داد: هرجایی که می خواهند نظارت را مستقیم کنند برای ملت هزینه می تراشند؛ بالاخره یک زمانی خود مجلس تصمیم گرفته که دولت کوچک و وزارتخانه ها ادغام شوند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: باید به نمایش تبدیل سازمان ها به وزارتخانه یا تفکیک آنها پایان و اجازه دهیم کشور در یک بستر و روند کارشناسی حرکت کند و هر روز هزینه اضافی ایجاد نکنیم.

نظر شما